فرماندار شهرستان بهارستان تاکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی هدف‌دار در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان، بر ضرورت برنامه‌ریزی هدف‌دار برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برنامه‌ریزی هدف‌دار در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان

اولین جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان بهارستان با حضور عبداله نوحی فرماندار، شریفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 عبداله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، از جوانان و نوجوانان به عنوان سرمایه های اصلی هر جامعه یاد کرد و عنوان کرد: بهارستان  دارای پتانسیل های فرهنگی بسیار خوبی است، امور جوانان و ساماندهی اوقات فراغت این اقشار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همه دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌های خود در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان استفاده کنند.

 وی در ادامه برنامه ریزی در راستای پربار شدن اوقات فراغت جوانان را خواستار شد و افزود: اوقات فراغت را نباید با اوقات بیکاری و باطل اشتباه بگیریم بلکه ساماندهی و سوق دادن جوانان به برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و ... از اهداف ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان است. ۱۲۵ هزار دانش آموز، اصلی ترین هدف از سوی ستاد ساماندهی امور جوانان بهارستان برای برنامه های فوق العاده تعطیلات هستند، لذا برنامه ریزی ها و فعالیت های فوق برنامه باید در ارتباط مستقیم با سیستم آموزش و پرورش بوده و در برنامه ریزی آن، همه اصول یادگیری و آموزش گنجانده شود.

  نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی و نهادها و مؤسسات دولتی خود را در برابر گذراندن فراغت جوانان مسئول بدانند و تسهیلات و امکانات در اختیار خود اعم از فضاهای ورزشی و اردوگاه های تفریحی خود را در ایام تابستان در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهند. نوحی همچنین خواستار توجه بیشتر ادارات عضو ستاد ساماندهی به غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شد و از ادارات خواست با برنامه ریزی مناسب زمینه شکوفایی و بروز استعدادهای نهفته جوانان را فراهم سازند.

فرماندار بهارستان گفت: تمامی دستگاه‌های متولی اوقافت فراغت شهرستان برای ارایه برنامه‌های پیش بینی شده فصل تابستان هماهنگی لازم داشته باشند و به موقع به اطلاع عموم شهروندان بویژه والدین و دانش آموزان برسانند.

در این جلسه از اعضای فعال عضو ستاد ساماندهی جوانان تجلیل شد.

خبرنگار : دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار