مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های شهریار، رباط‌کریم و بهارستان:

نهضت مسکن در سراسر کشور در دولت آیت‌الله رئیسی شکل گرفت

شهریار (پانا) - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های شهریار، رباط‌کریم و بهارستان با اشاره به اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی در زمینه مسکن و بهره‌مندی افراد کم‌درآمد گفت: ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در سراسر کشور به‌ویژه در شهرستان‌های غرب استان تهران در دولت آیت‌الله رئیسی شکل گرفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نهضت مسکن در سراسر کشور در دولت آیت‌الله رئیسی شکل گرفت

نصر‌الله امینی در گفت‌وگو با پانا ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با اشاره به اقدامات رئیس جمهور شهید در زمینه ساخت و تامین مسکن برای خانواده‌های کم‌درآمد اظهار کرد: «الحق و الانصاف حضرت آیت‌الله رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور مردمی و انقلابی از زمانی که سکان دولت سیزدهم را به دست گرفت با حضور در بین اقشار و قومیت‌های مختلف مردم با مشکلات آن‌ها آشنا شد و دستورات ویژه‌ای را در راستای حل و فصل مشکلات چندین ساله‌ مردم صادر کرد. به‌خصوص اهدای کارخانه‌ها و مشاغل و موسساتی که چندین سال به دلایل مختلف از چرخه اقتصاد و فعالیت خارج شده بودند که این کارخانه‌ها بعد از دستورات و پیگیری‌های آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به چرخه فعالیت بازگشتند».

امینی از همت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید در خصوص خانه‌دار شدن افراد کم‌درآمد سخن به میان آورد و افزود: «فعالیت‌هایی که آیت‌الله رئیسی در بین مردم به‌ویژه افراد محروم یا کم‌درآمد در راستای خانه‌دار شدن آن‌ها انجام داد، سرلوحه و آرمان و آرزوی دکتر رئیسی و نهاد‌های انقلابی و به‌ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است».

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های شهریار، رباط‌کریم و بهارستان خاطرنشان کرد: «وظیفه ما ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد و محرومان جامعه است که آیت‌الله رئیسی آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود قلمداد کرده بود و به دستور ایشان نهضت ملی مسکن در سراسر کشور به‌ویژه در شهرستان‌های غرب استان تهران شکل گرفت و اراضی جهت ساخت مسکن به مردم واگذار شد. هر کدام از برنامه‌هایی که گفته شد توسط شخص آیت‌الله رئیسی مورد پیگیری جدی قرار می‌گرفت.»

خبرنگار : دانش‌آموزان زهرا سادات موسوی نژاد، ریحانه مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار