مدیر‌سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان گفت؛

رویکردی متفاوت در برگزاری اردوها، با اجرای طرح تمشک

زاهدان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت با اجرای طرح تمشک رویکردی متفاوت در برگزاری اردوهای دانش آموزی رقم خواهد خورد

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکردی متفاوت در برگزاری اردوها، با اجرای طرح تمشک

حسین کیخا مدیر‌ سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی طرح تمشک گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با توانمندی‌ها‌ و مسیرهای اشتغال، کارآفرینی، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، شناسایی ویژگی‌های دانش‌آموزان ثبت نام شده در طرح نماد، اردوی تمشک برگزار خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان معرفی شده در طرح نماد پس از برگزاری این اردوی یک روزه با تشکل سازمان دانش‌آموزی به عنوان حامی تربیتی و معنوی تسهیلگر رشد فرهنگی و فردی و اجتماعی آشنا خواهند شد. 

کیخا با اشاره به برگزاری این اردو در سراسر استان خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو، شناسایی و ارزیابی و رتبه بندی آسیب‌های اجتماعی به تفکیک استانی و شهرستانی و ارائه یک تشخیص تجویزی با عنایت به نظرات و مشاهدات مربیان میدانی بومی است. 

مدیر‌سازمان دانش‌آموزی استان گفت: این طرح با محوریت سازمان دانش‌آموزی و با مشارکت اداره مشاوره، مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا خواهد شد و دانش‌آموزان متوسطه دوره اول، جامعه هدف خواهند بود.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای دانش‌آموزی به منظور دست‌یابی به اهداف تربیتی و آموزشی، خاطر‌نشان کرد: در این اردو علاوه بر اهداف کلی، اهدافی نظیر نشاط‌‌آفرینی با اجرای برنامه‌های هدفمند گروهی،‌چالش‌های فن‌آموزی و برگزاری خلاقانه رویداد‌های سناریو محور و در هدف دوم اعتماد سازی نسبت به مربیان و برگزار کنندگان اردو با اجرای سرود دسته جمعی و اجرای برنامه‌های گروهی و در هدف سوم که به منظور سنجش و استعداد یابی دانش‌آموزان جامعه هدف با اجرای چالش‌های اقدام فردی مانند طبخ غذا با جیره غذایی برگزار می‌شود.

کیخا با اشاره به آغاز فرآیند اجرایی این اردو گفت: فرآیند اجرایی این طرح با برگزاری جلسات هماهنگی در اداره کل آغاز شده و سازمان دانش‌آموزی استان، کاربرگ‌های مربوط به اجرای طرح تمشک را تکمیل و به سازمان دانش‌آموزی مرکز ارسال نموده و با هماهنگی های صورت گرفته منابع مالی مربوط به طرح تمشک نیز تامین خواهد شد.

خبرنگار : مائده محمدی مرام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار