معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان خبر داد:

اجرای ۱۹۲ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اجرای ۱۹۲ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس ۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۹۲ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان

سرهنگ علی ثمره حسینی، معاون هماهنگ کننده استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه برگزار شد گفت: دفاع مقدس اوج ایثار و فداکاری، مظهر وحدت ملت ایران و تحقق ولایت‌فقیه با رهبری حضرت امام (ره) و راهنمایی های حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی افزود: قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به همه دنیا ثابت شد.

ثمره حسینی با اشاره به اینکه دفاع مقدس را مردم به نتیجه رساندند، گفت: نگاه در دفاع مقدس قومی و مذهبی نبود، از همه اقوام و گروه‌ها در این هشت سال حضور داشتند و تنها ۳۶  هزار شهید دانش‌آموز تقدیم نظام و انقلاب شدند.

وی با اشاره به آثار و دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دفاع مقدس، یکپارچگی و اتحاد مردم با یکدیگر و تقویت روحیه خودباوری بود.

ثمره حسینی افزود: شعار محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال، « در راه فتح قله ایم» خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان در پایان با اشاره به اجرای ۱۹۲ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس گفت: غبار‌روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار از خانواده معزز شهدا، تجلیل از رزمندگان ‌هشت سال دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه ‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ویزیت رایگان بیماران، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس سر‌تا‌سر استان همزمان با اول مهرماه و... از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت این ایام خواهد بود.

 

خبرنگار : دانش آموز بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار