مدیر سازمان دانش آموزی سیستان‌و‌بلوچستان:

انتخابات نشانه عزت و مردم‌سالاری در کشورمان است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان‌و‌بلوچستان گفت انتخابات ریاست‌جمهوری نشانه عزت و مردم سالاری دینی در ایران است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات نشانه عزت و مردم‌سالاری در کشورمان است

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تجلیل از دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا که در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور فعال داشتند، به پانا گفت: یکی از مهم ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است که به عنوان نماد دموکراسی و آزادی رأی و نظر مطرح می شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر تاکنون حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند و این در حالیست که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی،‌ به طور میانگین هر ساله یک انتخابات برگزار می شود.

کیخا حضور رأی اولی‌‌ها را در انتخابات باعث رشد اجتماعی و سیاسی جوانان خواند و افزود:‌ نوجوانان و جوانان رأی اولی‌ با شرکت در این حماسه سیاسی به دشمنان ثابت کردند که تا پای جان برای عزت و سربلندی ایران تلاش خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، نقش ویژه‌ای در ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات و حضور پررنگ در پای صندوق‌های رای داشتند، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور فضای مجازی و خبرگزاری‌های برخط و پایگاه‌های خبری، پوشش اخبار که در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد، می‌تواند باعث ایجاد جو روانی و موج سازی در جامعه شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان گفت: خبرگزاری پانا نیز در راستای رسالت ذاتی خود که بر مبنای دانش‌آموز محوری و دانش‌آموز باوری ایجاد شده است توانست نقش بی‌نظیری در ترغیب و انعکاس حضور پرشور و حماسی مردم در دو دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایفا کند.

کیخا ضمن تقدیر از زحمات همه دانش آموزان خبرنگار پانا گفت: حضور دانش آموزان خبرنگار در پای صندوق‌های رأی و انعکاس اخبار حماسه حضور، یکی از درخشان ترین و مهم ترین برنامه سال جاری در خبرگزاری پانا است.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان خبرنگار فعال که در انعکاس اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت فعال داشتند، تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار : دانش آموز نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار