مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان

دانش‌آموزان خبرنگار پانا بهترین راویان پیشرفت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ایران هستند

زابل (پانا) _ مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا بهترین و موثرترین راویان پیشرفت نظام جمهوری‌اسلامی‌ایران هستند

کد مطلب: ۱۴۸۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خبرنگار پانا بهترین راویان پیشرفت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ایران هستند

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان در حاشیه آیین افتتاحیه دفتر مرکزی خبرگزاری پانا قطب  سیستان در شهرستان زابل گفت:امروزه با گسترش هزاران شبکه رسانه‌ ای، اخبار و مطالب با کسری از ثانیه در جهان منتشر می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه امروزی دارند و به همین سبب به عنوان پلی بین افراد جامعه و جهان پیرامونشان عمل می‌کنند. 

مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان گفت: در عصر ارتباطات رسانه‌ها به ویژه رادیو و تلویزیون و اینترنت تاثیرات عمیقی بر جنبه‌های مختلف زندگی انسان‌ها دارند و این رسانه‌ها هستند که نقش مهمی در جهت گیری افکار عمومی ایفا می‌کنند.

حسین کیخا با اشاره به اهمیت رسانه در جهان امروز خاطر نشان کرد: در عصر امروز که جنگ رسانه هاست باید توجه ویژه ای به این عرصه نمود و تربیت نسلی توانمند و دارای سواد‌رسانه ای امری کاملا اجتناب ناپذیر است.

وی استفاده از ظرفیت خبرگزاری پانا در ادارات آموزش و پرورش را بسیار مهم حیاتی خواند و افزود: دانش آموز‌خبرنگاران خبرگزاری پانا با بهره گیری از آموزش های تخصصی می توانند کمک بسیار زیادی در امر اطلاع رسانی و امید‌آفرینی در جامعه و در بین گروه همسالان ایفا کنند.

کیخا گفت: دانش آموز‌خبرنگاران نیز با بیان و روایت های پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باعث افزایش و تقویت هویت ایرانی و اسلامی در بین سایر دانش آموزان می شوند.

در پایان این مراسم و پس از افتتاح دفتر مرکزی خبرگزاری پانا سیستان وبلوچستان در شهرستان زابل، از دانش آموزان خبرنگار فعال حوزه سیستان که در سال گذشته با این خبرگزاری همکاری داشته اند تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار : مونس شیخ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار