معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان

نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است

زاهدان (پانا) _ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظام در جهان معاصر است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار در همایش تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تسلیت ایام رحلت آن شخصیت بزرگ اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است و به لطف و برکت این نظام و خون شهدا در جای درستی ایستاده‌ایم و باید شکرگزار خداوند منان باشیم.
وی افزود: از همین روی حرکت کنونی همه مسئولین حرکت در مسیر خدمت و تلاش و ساختن هرچه بیشتر ایران اسلامی خواهد بود و بدانید هیچ خلل و خلایی در مسیر خدمت به مردم پیش نخواهد آمد.
شریفی ادامه داد: توسعه، پیشرفت، امنیت، اقتصاد، فرهنگ، دانش و همه و همه در گرو دستگاه تاثیرگذار تعلیم و تربیت است؛ اعتقاد داریم اثرگذاری، انسان‌سازی و ریل گذاری معلمان در مسیر تربیت دانش آموزان، ممتاز و برجسته بوده و خواهد بود.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: با تمام توان و وجود همراه و همگام با آموزش و پرورش و برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: تربیت انسان در تراز انقلاب و اسلام می‌شود رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و افرادی امثال وی.
شریفی گفت: امروز بیش از پیش نیازمند همدلی، خردورزی و مشارکت فکری و یدی در همه حوزه‌ها و بخش‌ها هستیم؛ اولویت اول توسعه استان آموزش و پرورش و بعد دانشگاه‌هاست و این دو مجموعه ظرفیتی بی‌نظیر و جامعه‌ای گسترده را دارا هستند که در عرصه‌های مختلف می‌توانند نقش آفرینی کنند.
وی اظهار داشت: سرآمد همه ظرفیت‌های درون جامعه، نیروی انسانی آن است که باید به آن تکیه کرد و از ظرفیت یاد شده به نحو مطلوبی بهره‌گیری نماییم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار