مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

نخستین رویداد آموزشی، فرهنگی و ورزشی طبیب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

زاهدان (پانا) - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین رویداد آموزشی، فرهنگی و ورزشی طبیب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت به همت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نخستین رویداد آموزشی، فرهنگی و ورزشی طبیب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهران اظهار داشت: این رویداد بزرگ دانشجویی با حضور بیش از ۱۱۰۰ دانشجوی دختر و پسر در سه بخش آموزشی، فرهنگی و ورزشی با هدف مهارت آموزی فردی و ایجاد روحیه نشاط و امید در دانشجویان برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بخش آموزشی این رویداد به مدت ۶ ساعت با حضور دکتر شاهین فرهنگ با موضوع "هدف و تغییر در نگاه" و "ارتباط موثر"، بخش فرهنگی به مدت ۴ ساعت تحت عنوان ویژه برنامه شبی با شهدا با حضور راویان و مداحان کشوری و جشن میلاد امام رضا(ع) و بخش ورزشی به مدت ۱۴ ساعت در سه رشته لیزرتگ، فوتبال حبابی و بیگبال به صورت رقابتی دربین دانشجویان برگزار شد.

وی افزود: آیین اختتامیه این رویداد شامگاه جمعه ساعت ۱۹ الی ۲۱ با حضور گروه فرهنگی، هنری پویا از مشهد مقدس برگزار و از برگزیدگان بخش ورزشی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار