معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

آمادگی ۱۱۹ مدرسه، خانه معلم و اردوگاه برای پذیرش میهمانان نوروزی

زاهدان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان گفت: با برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات صورت‌گرفته در نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۱۱۹ مدرسه، خانه معلم و اردوگاه فرهنگی - تفریحی این استان پذیرای میهمانان خواهند بود.

کد مطلب: ۱۴۶۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ۱۱۹ مدرسه، خانه معلم و اردوگاه برای پذیرش میهمانان نوروزی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان؛ سیامک جهانتیغ اظهار کرد: به منظور حفظ و ارتقای شان و منزلت فرهنگیان، برنامه‌ریزی لازم جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ارائه خدمات رفاهی مطلوب در ایام نوروز 1403 در سطح استان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز ۱۴۰۳ نیز مانند سنوات گذشته ستاد استقبال و اسکان موقت میهمانان نوروزی استان با همه توان و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات، پذیرای میهمانان خواهد بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان افزود: اولویت مجموعه همکاران، عوامل و دست‌اندرکاران پایگاه‌های نوروزی استان، تکریم و ارائه خدمات مطلوب به میهمانان گرانقدر است.

جهانتیغ بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تعداد ۱۱۹ مدرسه، خانه معلم و اردوگاه فرهنگی - تفریحی آماده پذیرش میهمانان هستند و فعالیت این پایگاه‌ها از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار