واکنش مطهری به اتهام‌زنی‌ در صداوسیما: طبق مصوبه مجمع تشخیص وقت دفاع بدهید

امیدوارم این درخواست به سرنوشت درخواست آیت‌الله هاشمی بعد از مناظره ۸۸ دچار نشود

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اظهارات مطرح‌شده در برنامه «پرونده ویژه» روز گذشته شبکه سوم صداوسیما واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۵۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مطهری به اتهام‌زنی‌ در صداوسیما: طبق مصوبه مجمع تشخیص وقت دفاع بدهید

شب گذشته شبکه سوم سیما با هدف «روشنگری» درباره خودسوزی منجر به مرگ سحر خدایاری، یکی از هواداران باشگاه استقلال تهران که در مقابل دادگاه خود را به آتش کشیده بود، برنامه‌ای با حضور دو کارشناس و یک حقوق‌دان که از قضا نظراتی شبیه به یکدیگر درباره این موضوع داشتند، برگزار شد.

امامی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در کنار مهدیان فعال رسانه‌ای دو کارشناس این برنامه بودند و توکلی نیز حقوق‌دانی بود که تلفنی به شرح موضوع پرداخت.

تهیه‌کنندگان این برنامه معتقد بودند که پرونده ویژه «میزگردی تخصصی برای واکاوی یک خبر تلخ که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده» است ولی در جریان آن اظهاراتی علیه پروانه سلحشوری و علی مطهری، نمایندگان اصلاح‌طلب تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

این دو نماینده از جمله نمایندگانی بودند که به ماجرای درگذشت سحرخدایاری موسوم به دخترآبی اشاره کرده و خواستار پاسخگویی نهادهای مسئول در این زمینه شده بودند.

حالا علی مطهری در نامه‌ای خطاب به عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی به اتهامات مطرح‌شده علیه خود از تریبون زنده رسانه ملی واکنش نشان داده و خواستار پاسخگویی و دفع از خود شده است.

متن این نامه که در کانال تلگرامی او منتشر شده، به شرح زیر است:

«با سلام، نظر به این که در برنامه زنده شبکه ۳ سیما در پنجشنبه شب، اینجانب را متهم به نشر اکاذیب درباره فوت مرحومه سحر خدایاری به قصد کسب رای کردند، مستدعی است طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام ترتیبی اتخاذ کنید که اینجانب به مدت دو برابر زمانی که درباره این بنده به تصریح و به تلویح نشر اکاذیب کردند، در همان زمان از شبانه‌روز در شبکه ۳ سیما از خود دفاع کنم.»

او همچنین تاکیده که « امیدوارم این درخواست به سرنوشت درخواست مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از مناظره کذایی انتخابات سال ۸۸ دچار نشود

این نخستین بار نیست که نماینده اصلاح‌طلب تهران خواستار پاسخگویی به اتهامات مطرح‌شده علیه خود در رسانه ملی می‌شود. او پیش از این نیز در نامه‌هایی به رئیس سازمان صداوسیما نسبت به پخش ویدیوی مربوط به حواشی سخنرانی خود در گلپایگان اعتراض داشته و آن را «مغرضانه و هدفدار» توصیف کرد و «خواستار اختصاص میزان دو برابر زمان برای جبران آن شد»؛ درخواستی که هرگز محقق نشد و این وقت در اختیار او قرار نگرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار