قشقاوی در گفت‌و‌گو با پانا:

«برخورد مقتدرانه» و «عدم تسامح با بی‌قانونی» از ویژگی‌های محمدصادق معتمدیان است

تهران (پانا) - نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت تعامل بسیار خوب با نمایندگان مجلس، برخورد مقتدرانه در چارچوب قانون و عدم تسامح با بی‌قانونی از جمله ویژگی‌های خوب محمدصادق معتمدیان است.

کد مطلب: ۱۵۱۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
«برخورد مقتدرانه» و «عدم تسامح با بی‌قانونی» از ویژگی‌های محمدصادق معتمدیان است

حسن قشقاوی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به انتصاب محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار تهران، اظهار کرد: «از آنجایی که آقای معتمدیان تاکنون در چندین استان، استاندار بوده‌اند، شخصیت شناخته شده‌ای هستند و انتصاب ایشان را به فال نیک می‌گیریم.»

وی افزود: «تعامل بسیار خوب با نمایندگان مجلس، برخورد مقتدرانه در چارچوب قانون و عدم تسامح با بی‌قانونی از جمله ویژگی‌های خوب ایشان است. نکته بعدی، اشراف ایشان در حوزه عمل استانداری و وزارت کشور است.»

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس بیان کرد: «استاندار تهران باید ۵ برابر سایر استان‌ها انرژی بگذارد چرا که مسائل و مشکلات استان تهران فراوان است. یکی از وظایف اصلی استانداری اعمال مکانیزم برای مقابله با هرگونه قانون‌شکنی و رانتخواری و فساد اداری است که امیدواریم تمامی این موضوعات مدنظر استاندار محترم قرار گیرد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع تمامی مسائل، استانداری را حمایت خواهند کرد.»

لازم به ذکر است، محمدصادق معتمدیان  متولد ۱۳۴۹ در کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. وی در ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد و  پیش از آن نیز به مدت ۲۲ ماه استاندار خراسان جنوبی بود.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه ۱۳۹۷ لغایت مهر ماه ۱۳۹۹) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰) اشاره کرد. معتمدیان از ۱۴۰۰ تاکنون استاندار آذربایجان غربی هم بود.

استاندار جدید تهران که دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مدیریت است، از ۲۰ سال قبل مسئولیت‌های متعددی در دستگاه‌های اجرایی کشور داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار