معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور:

مطالب طنز خاطرات روزانه رئیس جمهور ارتباطی با ایشان ندارد

شوخی سیاسی چند نفر صاحب ذوق است

تهران (پانا) - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: آنچه این روزها در قالب طنز به عنوان خاطرات روزانه آقای رئیس جمهور منتشر می شود شوخی سیاسی چند نفر صاحب ذوق است که هیچ ارتباطی با دفتر رئیس جمهور، نزدیکان و یا خانواده ایشان ندارد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مطالب طنز خاطرات روزانه رئیس جمهور ارتباطی با ایشان ندارد

سید مهدی طباطبایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود نوشت: طنز سیاسی و شوخی با سیاستمداران در دوره های مختلف در کشور ما نشانه ای از ظرفیت و تحمل اصحاب قدرت و سیاست بوده است و غالبا با اقبال و توجه عمومی مواجه شده است. اوج و قله طنز پردازی سیاسی را در دهه اول و دوم انقلاب اسلامی با قلم و ذوق سرشار مرحوم کیومرث صابری فومنی و تجربه ماندگار گل آقا می توان دانست.

وی افزود: آنچه این روزها در قالب طنز به عنوان خاطرات روزانه آقای رئیس جمهور منتشر می شود شوخی سیاسی چند نفر صاحب ذوق است که هیچ ارتباطی با دفتر رئیس جمهور، نزدیکان و یا خانواده ایشان ندارد. مطالب منتشره نیز عموما نتیجه رصد و مشاهده اخبار رسمی است که در طول روز واقع شده و خطای در توالی زمانی هم به دلیل ناآگاهی از واقعیت ماجراست. آنچه تحت عنوان احساسات و مسائل شخصی و غیررسمی هم اضافه می شود، کاملا خیالی، غیرواقعی و برگرفته از تصورات شخصی نویسسندگان است و هیچ اعتبار و سندیتی ندارد.

وی ادامه داد: کانال طنز پارودی گرچه به اندازه گل آقا فاخر نیست، اما همین که فضای سیاسی جاری را از تیزی و خشکی متعارف خارج می کند قابل ارج است. این توضیح هم فقط از آن جهت داده شد که علی رغم توضیح گردانندگان کانال در صفحه شناسه، سوءتفاهمی برای تعدادی از خوانندگان این مطالب و حتی برخی مسئولان ایجاد شده بود مبنی بر صحت مندرجات این کانال و یا انتساب به نزدیکان یا دفتر آقای رئیس جمهور.

طباطبایی افزود: نوشته های پارودی فقط شوخی است و طنز، به همین چشم به آن نگاه کنیم هیچ اشکالی هم ندارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار