احمدی در گفت‌وگو با پانا:

جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به دنیا معرفی کند

عملیات طوفان الاقصی هیمنه و دامنه اسرائیل را نابود کرد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به دنیا معرفی کند تا برای مقابله با این رژیم، اجماعی بین تمامی کشورها به خصوص کشورهای اسلامی ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به دنیا معرفی کند

وحید احمدی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «شهادت موضوعی است که همیشه اشخاصی که در مسیر مبارزه پا گذاشتند، شهادت را بالاترین رستگاری می‌دانند بنابراین با این نوع تفکر، شهادت شکست نیست بلکه موفقیت است. شهید سیدحسن نصرالله نیز قوی‌ترین و بزرگترین فردی بود که توانست به بهترین شکل حزب‌الله را رهبری کند و استحکام ببخشد. امروز ساختار و تشکیلاتی در قالب حزب الله وجود دارد و محکم تر از گذشته راه خود را ادامه خواهد داد. زمانی که سیدعباس موسوی به شهادت رسید، کمتر کسی فکر می‌کرد که آینده حزب الله به این شکل قدرتمند باشد.»

وی افزود: «عملیات طوفان الاقصی تمام هیمنه و دامنه رژیم صهیونیستی را نابود کرد و اسرائیل با این عملیات شکست نظامی و سیاسی خوردند. این رژیم با تمام توان و قدرت غزه را ویران کرد و هنوز و پس از گذشت یک سال نتوانست غزه را به دست آورد. این بزرگترین شکستگی و سرخوردگی رژیم صهیونیستی بود. نتانیاهوی جنایتکار شکست در طوفان الاقصی را برای خود مرگ می‌دانست بر این اساس دست به هر اقدامی زد.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کردک «حزب الله از ابتدای طوفان‌الاقصی به حمایت از قدس و مردم غزه پرداخت. در این مقطع اسرائیل به دنبال این بود که بتوانند اذهان را از غزه منحرف کنند. با حمله به لبنان و برخورد با حزب الله را در برنامه خود گذاشتند؛ بیش از ۷۰۰ نفر به شهادت رسیدند و چندین هزار نفر مجروح شدند اما به غیر از ترور برخی از رهبران و فرماندهان حزب الله و کشتار مردم بی دفاع نتوانستند به اهداف خود دست یابند.»

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد مقاومت، خود از پس انتقام شهادت سیدحسن نصرالله برمی‌آید، گفت: «جمهوری اسلامی ایران معتقد است که مقاومت از پس این اتفاق بر می‌آید. جمهوری اسلامی ایران در راستای مصالح ملی کار خواهد کرد و قطعاً هر زمان که مصلحت ببیند، در اجرای آن درنگ نخواهد کرد. حق پاسخ به برخی از اتفاقات مانند شهادت اسماعیل هنیه و نیروهای مستشاری برای ما محفوظ است و هر زمان که صلاح بدانیم به آن پاسخ خواهیم داد.»

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: «به لحاظ سیاست خارجی نیز در تلاش هستیم که چهره واقعی این رژیم منحوس را به دنیا معرفی کنیم تا اجماعی بین تمامی کشورها به خصوص کشورهای اسلامی ایجاد شود. دیپلماسی پارلمانی نیز در ادامه و کمک به دیپلماسی رسمی کشور است که با سایر پارلمان‌ها و نمایندگان مجلس حتماً ارتباطاتی برقرار خواهد شد و پیام‌هایی رد و بدل خواهد شد تا در راستای منافع نظام و حمایت از مردم لبنان و مبارزان حزب الله تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و قطعاً در مواقعی که اقدامات لازم را اجرایی کند به سمع و نظر مردم خواهد رسید.»

لازم به ذکر است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار