حضرتی: ایران از تمام ظرفیت برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند

تهران (پانا) - رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت جمهوری اسلامی در کنار مردم لبنان و حزب‌الله است و از ظرفیت خود برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند.

کد مطلب: ۱۵۰۵۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حضرتی: ایران از تمام ظرفیت برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند

الیاس حضرتی در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه جریان مقاومت در طول سال‌ها قوی‌ و قوی‌تر شده است، اظهار کرد: حزب‌الله و مقاومت اسرائیل را با کتک و پس‌گردنی از جنوب لبنان بیرون کرده‌اند و یک هویت جدید برای مبارزه جهت آزادی قدس پیدا کردند و این تجلی خود را در فلسطین و گروه‌های مختلف مبارز مثل حماس نشان داده است.

وی افزود: حزب‌الله با اقدامات شهید موسوی و سپس شهید نصرالله یک سازمان‌دهی قوی پیدا و یک سد محکم برابر اسرائیل ایجاد کردند که این سد محکم آنقدر بنیان مرصوص و زایش نیرو دارد و تولید فرهنگ مبارزه می‌کند که با رفتن یک سردار، فرمانده و یک بزرگمرد امکان ندارد ضربه‌ای بر ستون محکم مبارزه در ملت‌های مسلمان ایجاد شود.

حضرتی تصریح کرد: بله، ضربه و آسیبی با شهادت سیدحسن نصرالله وارد شده است که البته اجر او هم همین شهادت بود. اما این آسیب به گونه‌ای نیست که سازمان‌دهی سد مبارزاتی ملت فلسطین و لبنان را درهم بشکند.

رئیس‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت یادآور شد: اسرائیلی‌ها اشتباه بزرگی مرتکب شدند و بالاتر از اسرائیل که فعلاً وحشی شده است، اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و نهادهای بین‌المللی اشتباه کردند و امروز تصویر وحشتناکی از دنیا در جهان به نمایش گذاشته است.

وی تأکید کرد: نتانیاهو تروریست وحشتناکی است که از سازمان ملل فرمان حمله صادر کرد. تروریستی که باید دستگیر می‌شد و حکم دستگیری او در دادگاه‌های مختلف صادر شده و به محض خروج از مرزها باید دستگیر می‌شد، آنقدر وضع جهان بهم ریخته است که می‌آید و از پشت تریبون سازمان ملل دستور حمله را صادر می‌کند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: ملت ما در این شرایط که تجربه‌دیده و پخته هستند و این ویژگی را به تمام دنیا به‌ویژه لبنان و فلسطین صادر کردند. ما مشابه این ماجرا را با صدام داشتیم. او هم امکانات زیادی از کشورهای مختلف گرفته بود اما ملت ما درکنار هم بنیان مرصوصی برابر او تشکیل دادند.

حضرتی افزود: باید ملت‌های همه کشورها به جنایات رژیم اسرائیل اعتراض کنند وگرنه اگر چنین نشود، دنیا بهم ریخته می‌ماند و دولتی مثل اسرائیل و شخصی مثل نتانیاهو جنایتگری خود را ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت همچنین اعلام کرد: احتمالا فردا آقای عراقچی پیشنهادی برای برقراری نشست اضطراری شورای امنیت داشته باشد. البته ما از آنان انتظاری نداریم ولی از تمامی ابزارها و فرصت‌های خود در این زمینه استفاده می‌کنیم.

حضرتی یادآور شد: باید تلاش کنیم مخصوصا کشورهای محور مقاومت روحیه خود را حفظ کنند و تصور نکنند با یک اقدام تروریستی رژیم غاصب اسرائیل همه‌چیز تمام شده، تمام نشده بلکه تازه آغاز شده است. هزاران مبارز جدید از پس خون شهید نصرالله وارد میدان مبارزه می‌شوند.

وی تاکید کرد: حزب‌الله از تسلیحات موشکی و امکانات خود هنوز استفاده نکرده و اکنون باید شروع کند. جمهوری اسلامی در کنار مردم لبنان و حزب‌الله است و از ظرفیت خود برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند.

حضرتی همچنین با بیان اینکه تجربه چندین دهه گذشته نشان می‌دهد ورق بازمی‌گردد، تصریح کرد: حزب‌الله و لبنان مثل گذشته پیروز خواهد شد و شکست واضح رژیم اسرائیل به مردم دنیا نمایش داده خواهد شد و این وحشی‌گری نشان‌دهنده شکست دشمن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار