قالیباف:

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود دست به جنگ‌های ترکیبی و روانی زده است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد. این رژیم از استیصال و برای جبران شکست خود دست به جنگ‌های ترکیبی و روانی زده است.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود دست به جنگ‌های ترکیبی و روانی زده است

محمدباقر قالیباف روز یکشنبه - ۸ مهرماه - در نشست صحن علنی مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود گفت: شهادت سید حسن نصرالله سید شهیدان مقاومت و رهبر شجاع و با تدبیر جبهه مقاومت، دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به درد آورد و باردیگر خاطره تلخ فقدان شهید سلیمانی را زنده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این بار نیز کثیف ترین انسان‌ها دست به ترور یکی از اولیای خدا زدند که با مبارزه موثر و ماندگار با بزرگترین دشمنان بشریت، بیشترین خدمت را به انسانیت کرد.

وی تاکید کرد: شهادت شاگرد اول مکتب امام خمینی(ره) را به بزرگ معلم این مکتب، یعنی رهبر حکیم انقلاب تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال استدعا می‌کنم که ما نیز بتوانیم در کلاس درس این مکتب نمره شهادت را کسب کنیم.

قالیباف یادآور شد: امید داریم شهید سیدحسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی با ظهور حضرت ولی عصر(عج)، باردیگر در پیروزی نهایی جبهه حق بر جبهه باطل نقش آفرینی مستقیم داشته باشند و از خداوند متعال تقاضا می‌کنیم دیگر فرماندهان و شهدای مظلوم مقاومت در لبنان را با سید شهیدان مقاومت محشور کند.

وی اضافه کرد: این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد. این رژیم از استیصال و برای جبران شکست خود دست به جنگ‌های ترکیبی و روانی زده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار