یوسفی در گفت‌و‌گو با پانا:

موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ماست

تهران (پانا) - نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: مجلس با اعتماد به شخص آقای پزشکیان به کل کابینه رای داد. همانگونه که رئیس مجلس تاکید کردند موفقیت ایشان موفقیت همه ما است.

کد مطلب: ۱۵۰۵۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ماست

مجتبی یوسفی در گفت‌و‌گو با پانا درباره همکاری دولت و مجلس گفت: «مجلس به شخص آقای پزشکیان و نه به برخی از وزرا اعتماد کرد چرا که با اعتماد به شخص آقای پزشکیان به کل کابینه رای دادیم. همانگونه که رئیس مجلس تاکید کردند موفقیت ایشان موفقیت همه ما است.»

‎وی افزود: «یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند، مردم سالاری بوده است. دولت چهاردهم در شرایطی روی کار آمد که جریان‌های‌ بسیاری با تزریق ناامیدی مردم را برای شرکت نکردن در انتخابات تشویق می‌کردند و سعی داشتند به مردم ناامیدی القا کنند. اما خوشبختانه شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق رای بودیم.»

‎این نماینده مجلس به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: «مواضع دولت و شخص رئیس جمهور واضح و شفاف و انقلابی بوده و هست. ما باید در نظر داشته باشیم بسیاری از جنایات آمریکا علیه بشریت بوده و این رژیم با آزادگان جهان مخالف است.»

لازم به ذکر است؛ مسعود پزشکیان که صبح یکشنبه اول مهر به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شده بود، پس از سخنرانی در این نشست و نیز سخنرانی در نشست سران میثاق آینده و دیدارهای جانبی با سران و مقامات ۱۵ کشور و سازمان بین‌المللی، شب گذشته با استقبال رسمی دکتر محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و تعدادی از اعضای دولت به میهن بازگشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار