بامری در گفت‌وگو با پانا:

صداقت رئیس جمهور در گفت‌وگو با مردم بسیار ارزشمند است

باید در راستای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم قدم برداریم

تهران (پانا) - نماینده مردم الگان و ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صداقت رئیس جمهور در گفت‌وگو با مردم بسیار ارزشمند است، گفت مردم انتظار دارند که ما با صداقت در گفتار و رفتار به سمتی برویم که به وعده‌ها جامه عمل بپوشانیم.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
صداقت رئیس جمهور در گفت‌وگو با مردم بسیار ارزشمند است

رحمدل بامری در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه همکاری و هماهنگی مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم راهگشاست، اظهار کرد: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، حمایت از دولت آقای پزشکیان و موفقیت آن موفقیت نظام است بر اساس همین تاکید رای بی سابقه‌ای به کابینه پیشنهادی داده شد. تعامل باید در صحنه داخلی خود را نشان دهد؛ اجرای قوانین بالادستی، سند چشم انداز، برنامه هفتم و شعار سال باید در دستور کار قرار گیرد.»

وی افزود: «مجلس باید با کمک یکدیگر قوانینی تصویب کند که قابلیت اجرا داشته باشد و دولت نیز قوانین را به نحو احسن اجرا کند.»

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس خاطر نشان کردک «تاکید مقام معظم رهبری و اقدام مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی برای داخل و جهانیان پیام داشت. پیامی مبنی بر اینکه همه ما متعهد هستیم و زیر بیرق ولایت فقیه در جهت حل مشکلات مردم و ایران اسلامی گام برمی‌داریم.»

وی ضمن اشاره به همزمانی آغاز به کار دولت و مجلس، بیان کرد: «شهادت آیت الله حادثه بسیار تلخی برای ملت ایران و مقام معظم رهبری بود. اگر جمهوری اسلامی و این پایه استوار نبود، ممکن بود دچار چالش شویم. ستون نظام، خون شهدا و مردم هستند بر این اساس با وجود اینکه در برهه سختی قرار داشتیم، دچار چالش نشدیم. انتخابات در امنیت کامل و با مشارکت حداکثری مردم انجام شد.»

بامری اضافه کرد: «همه ما باید براساس تاکیدات رهبر انقلاب در راستای اولویت نخست که همان حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است، قدم برداریم.»

وی تاکید کرد: «صداقت آقای رئیس جمهور در گفت‌وگو با مردم بسیار ارزشمند است. ان‌شالله تمامی مسئولان بتوانند صداقت را در عمل نیز اجرایی کنند. تا زمانی که رئیس جمهور بر این عهد و میثاق باشد و در این خط بماند ما از وی حمایت خواهیم کرد. مردم همین انتظار را دارند که ما با صداقت در گفتار و رفتار به سمتی برویم که به وعده‌ها جامه عمل بپوشانیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار