معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

فعالیت‌های تربیتی و پرورشی از مهم‌ترین نیازهای نسل نوجوان و جوان است

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت فعالیت‌های تربیتی و پرورشی از مهم‌ترین نیازهای نسل نوجوان و جوان است.

کد مطلب: ۱۳۲۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های تربیتی و پرورشی از مهم‌ترین نیازهای نسل نوجوان و جوان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در سالن کنفرانس خانه معلم زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان اتفاقی مبارک در راستای عمل به جهاد تبیین است که امیدواریم با همین کیفیت ادامه یابد.

وی با اشاره به وظیفه خطیر آموزش و پرورش افزود: در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی فرهنگیان همواره در سنگر علم و دانش مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت را برعهده داشتند.

رحمدل بامری با اشاره به افزایش تحریم‌ها، تخریب‌ها و خباثت دشمنان از انقلاب اسلامی تاکنون تصریح کرد: اگر معلمان قبلا صرفا در جهت علم و دانش نقش آفرینی می‌کردند امروز باید همگام با همه آحاد جامعه در زمینه جهاد تبیین گام بردارند.

وی فعالیت‌های تربیتی و پرورشی را از مهمترین نیازهای نسل نوجوان و جوان عنوان کرد و گفت: پرورش را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رحمدل بامری با اشاره به سواستفاده دشمن از خلأ تربیتی در دوران آموزش مجازی تصریح کرد: بصیرت و دانش از مهمترین نیازهای جامعه امروز است.

وی روشن بینی، امیدآفرینی، حفظ آمادگی عمل و تبیین دستاوردها و اقدامات با روحیه بسیجی را از مهمترین وظایف فرهنگیان در شرایط فعلی جامعه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار