سرلشکر صفوی با وزرای دولت چهاردهم دیدار کرد

تهران (پانا) - دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در دیدارهای جداگانه با وزرای کشور، امور خارجه، علوم و بهداشت گفت‌وگو و بر ضرورت تقویت دولت چهاردهم و تعامل سازنده نیروهای مسلح با دولت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر صفوی با وزرای دولت چهاردهم دیدار کرد

سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با اسکندر مومنی وزیر کشور درخصوص متغیرها و مولفه‌های امنیت عمومی و اهمیت نگاه‌های نو در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بحث و تبادل نظر کرد.

این دو مقام عالیرتبه در این دیدار همچنین بر ضرورت آموزش مدیریت بحران برای استان‌ها و اهمیت نگاه‌های نو در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.

سردار رحیم صفوی در این دیدار ضمن تبریک به مومنی به مناسبت انتصابش به عنوان وزیر کشور گفت: سوابق درخشان وزیر کشور دولت چهاردهم، نویدبخش موفقیت وی در مسئولیت سنگین و دارای پیچیدگی و تنوع بالای ماموریتی وزارت کشور است.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا همچنین در دیدارهای جداگانه با وزرای امور خارجه، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان بر ضرورت تقویت دولت چهاردهم و تعامل سازنده نیروهای مسلح با دولت تأکید کرد.

عباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی صراف وزیر علوم و محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت نیز در این دیدارها با قدردانی از حضور سرلشکر صفوی، مهمترین برنامه‌های خود برای تحقق اهداف دولت چهاردهم را اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار