سردار سلامی: خبرهای خوبی از انتقام خواهید شنید

تهران (پانا)- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عصر شنبه در مرز خسروی حاضر شده بود در پاسخ به پرسش‌ها و درخواست‌های مردم و خبرنگاران مبنی بر انتقام گفت خبرهای خوبی می‌شنوید.

کد مطلب: ۱۴۹۶۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلامی: خبرهای خوبی از انتقام خواهید شنید

سردار حسین سلامی عصر شنبه در حاشیه بازدید از مرز خسروی در حلقه زائرانی قرار گرفت که شعارهای مرگ بر اسراییل سر می دادند و خواستار انتقام خون شهید اسماعیل هنیه بودند.

وی قبل از ترک محل بازدید و حین سوار شدن بر خودرو در یک جمله در پاسخ به افرادی که درباره انتقام از وی پرسیدند به یک جمله بسنده کرد و گفت: درباره انتقام خبرهای خوبی می شنوید، ان شاءالله.

سردار سلامی عصر امروز با حضور در مرز رسمی و بین المللی خسروی شهرستان قصرشیرین، آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی را بررسی کرد و با زائران در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده سخن گفت.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و افزون بر ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان است.

مرز خسروی در گذشته بخشی از راه ابریشم بود که خسروی - منذریه، مسیر اصلی به سمت جاده بغداد و سپس بندر حلب در سوریه و ساحل دریای مدیترانه بود.

خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰ کیلومتر، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل مسافت کوتاهی که نسبت به سایر مرزهای کشور با شهرهای زیارتی و مهم عراق دارد، کانون مهم تردد مسافران و زائران ایرانی و عراقی است.

قصرشیرین ۱۴ واحد اقامتی شامل هتل و مهمانپذیر درجه یک تا سه با ۳۲۲ اتاق و یک هزار و ۲۰۰ تخت دارد و زائرانی که مرز خسروی را برای ورود به عراق انتخاب می‌کنند پس از عبور از شهرهای دیالی و بغداد به کاظمین، سپس کربلا و نجف می‌رسند و همچنین پیش از زیارت امام حسین(ع) به مقابر امامان مدفون در کاظمین و سامرا مشرف می‌شوند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار