پزشکیان در آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)؛

وحدت یعنی حرکت در مسیر حق و عدالت با رهبریت مقام معظم رهبری

اگر مسلمانان وحدت داشتند، اسرائیل جرأت این همه جنایات را نداشت

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری گفت وحدت و انسجام یعنی همه در مسیر حق و عدالت و با رهبریت مقام معظم رهبری، در چهارچوب چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام و قانون برنامه عمل کنیم.

کد مطلب: ۱۴۹۶۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
وحدت یعنی حرکت در مسیر حق و عدالت با رهبریت مقام معظم رهبری

مسعود پزشکیان در آئین تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی رحمت‌الله علیه اظهار کرد: بر آن عهدی که بستیم هستیم امام حسین و نباید راه امام حسین (ع) و راه حق را گم کنیم و مسیر امام حسین مطالبه حق در جامعه و بین امت اسلامی است.

وی افزود: از ما درباره صداقت در گفتار و عمل ما سوال خواهند کرد و خداوند از تک تک ما پیمان گرفته که جز حق نگوییم و به سمت باطل نرویم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه حق و حقوق مردم را باید در عمل نشان دهیم و ثابت کنیم بر پیمانی که بسته‌ایم خواهیم ماند، گفت: نگاه امام به محرومین و وحدت و انسجام تمام جامعه اسلامی بود.

رئیس جمهور افزود: وحدت و انسجام یعنی همه در مسیر حق و عدالت و با رهبریت مقام معظم رهبری، در چارچوب چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام و قانون برنامه عمل کنیم.

وی افزود: اگر همه مسلمانان تمسک به ریسمان الهی می‌کردند اسرائیل جرأت به این همه جنایت می‌کرد؟ برای حل مشکلات خودمان راهی جز افزایش وحدت و انسجام نداریم و لازم است از نمایندگان محترم و رئیس مجلس به دلیل رأی بزرگ و پیام بزرگی که به جامعه منتقل کردند تشکر کنیم.

وی افزود: در جنگ تحمیلی نتوانستند یک وجب از خاک ما را هم بگیرند چون وحدت داشتیم و با تمام وجود در برابر آنها ایستادیم و اگر اکنون نیز با همان روحیه پیش برویم می‌توانیم مشکلاتمان را از بین ببریم.

رئیس جمهور راه امام حسین را راه پایبندی به حق و احقاق حقوق مردم و قومیت‌ها و جنسیت‌ها دانست اظهار کرد: در طول انقلاب نخبگان و با تجربه‌های ما را شهید کردند و کسانی را گرفتند که توانستند کانون وحدت و انسجام داخلی ما باشند و دشمن درصدد ایجاد تفرقه در جامعه است و ما باید کاری کنیم که فریب دشمن را نخوریم و وحدت و انسجام داشته باشیم.

وی افزود: باید این نگاه پیش چشمان ما باشد که ما باید بهترین باشیم و این برتر بودن به راحتی و رایگان به دست نمی‌آید و باید تلاش کنیم که بهترین و الگو شویم.

رئیس جمهور بیان کرد: باید نگاه عقاب داشته باشیم و همه چیز را زیر پهنه خود ببینیم تا به جایگاهی برسیم که لایق و شایسته آن هستیم. با امام عهد می‌بندیم که این مسیر را با تمام وجود ادامه خواهیم داد و امیدواریم شرمنده خون شهدا و امام شهدا و مردم عزیز کشورمان نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار