یزدی خواه در گفت‌و‌گو با پانا:

«علیرضا کاظمی» تجربه 3 دهه فعالیت در آموزش و پرورش دارد

اصلاح ساختار بودجه آموزش و پرورش باید مدنظر قرارگیرد

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت انتخاب علیرضا کاظمی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکی از بهترین انتخاب‌های آقای پزشکیان بود چرا که ایشان تجربه سه دهه فعالیت در حوزه آموزش و پرورش دارد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» تجربه 3 دهه فعالیت در آموزش و پرورش دارد

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با پانا درخصوص بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: «یکی از انتخاب‌های خوب آقای پزشکیان انتخاب علیرضا کاظمی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود. آقای کاظمی بیش از سه دهه تجربه دارد؛ از ابتدا در نقاط مرزی کشور خدمت کرده است و تجربه معاون وزارت آموزش و پرورش نیز دارد؛ چندین ماه نیز سرپرست این وزارتخانه بوده است یعنی با نظام مسائل آموزش و پرورش آشنایی دارد.»

وی افزود: «بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان، ارتقاء کیفیت مدارس دولتی در راستای عدالت آموزشی و توجه به موضوعات فرهنگی به مدارس، توجه ویژه‌تر به تربیت بدنی و ورزش و سامان دادن به درگاه‌های ارائه خدمت مانند سایت‌های ثبت‌نام کتاب، کارنامه و امور علمی و پژوهشی باید از مهم‌ترین برنامه‌های آقای کاظمی باشد.»

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: «شبکه شاد بستر بسیار خوبی است که برای تقویت قوه علمی باید از آن استفاده شود. اصلاح ساختار بودجه آموزش و پرورش که سهم بودجه برنامه‌ای و فعالیت‌‌های فوق برنامه و تجهیزات و امور علمی مدارس باید توسعه یابد. ما باید بودجه آموزش و پرورش را افزایش دهیم تا شاهد رفع مسائل این حوزه باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار