قالیباف در صحن علنی مجلس:

صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره چرایی بررسی صلاحیت یکی از وزرای پیشنهادی گفت: صلاحیت تمامی۱۹ وزیر معرفی شده از سوی دولت، در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و  نماینده دشتستان در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه 28 مرداد 1403 صحن مجلس در جریان بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت طی تذکری آیین نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس گفت: چرا اجازه داده شد که صلاحیت فردی در مجلس بررسی شود که اساس مجلس و مردم سالاری دینی را قبول و باور ندارد و اعتقادی به مبانی جمهوری اسلامی ندارد.

وی با بیان اینکه آقای ظفرقندی معتقد است همه این 290 نفر نماینده با مهندسی انتخابات تایید شده‌اند، خاطرنشان کرد: خدا شاهد است که بحث ما در مجلس چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نیست بلکه بحث رای و اراده مردم و حقوق آنها است که عده‌ای از سال 88 این نظام را تا لبه پرتگاه بردند و می‌خواستند کودتا کنند.

رضایی ادامه داد: من معتقدم رسیدگی به چنین فردی به عنوان وزیر پیشنهادی نباید در دستور کار مجلس قرار بگیرد چرا که این مجلس انقلابی است و انقلابی بودن آن نیز به عمل و برخورد انقلابی آن است؛ چرا اجازه داده شد اساساً صلاحیت کسی که مواضع او با مهم‌ترین دشمنان کشور هیچ تفاوتی ندارد، مورد بررسی قرار بگیرد؟

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: صلاحیت کلیه 19 وزیر معرفی شده از سوی دولت محترم به مجلس شورای اسلامی، در دستگاه‌های ذی‌ربط تایید شده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم درباره این افراد استعلام گرفتن و پاسخ استعلامات را نیز دریافت کردند؛ به ویژه درباره برخی از موارد من نیز دو مرتبه پیگیری کردم. در نهایت تشخیص با مجلس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار