رحیمی در گفت‌وگو با پانا:

«علیرضا کاظمی» از بدنه آموزش‌وپرورش است و می‌تواند مشکلات این حوزه را پیگیری کند

رای قاطع در صحن به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داده خواهد شد

تهران (پانا) - نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه علیرضا کاظمی از بدنه آموزش و پرورش است و سوابق اجرایی در این وزارتخانه داشت، مورد تایید اعضای کمیسیون آموزش قرار گرفت و این نوید را داد که با همکاری مجلس و دولت، مشکلات موجود آموزش و پرورش پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» از بدنه آموزش‌وپرورش است و می‌تواند مشکلات این حوزه را پیگیری کند

رمضان رحیمی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردم، اظهار کرد: «چندین نفر از وزرای پیشنهادی در کمیسیون حاضر شدند و پاسخ اعضای کمیسیون آموزش را دادند و برنامه‌های خود را تشریح کردند. در مجموع اکثر وزرا که به کمیسیون آموزش مراجعه کردند، مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفتند.»

وی افزود: «آقای کاظمی با تبیین برنامه‌ها توانست تایید اعضای کمیسیون را اخذ کند و اهداف ایشان مورد تایید کمیسیون قرار گرفت و اعضای کمیسیون به ایشان رای قاطع دادند.»

این عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: «با توجه به اینکه ایشان از بدنه آموزش و پرورش است و سوابق اجرایی در این وزارتخانه داشت، مورد تایید اعضای کمیسیون آموزش قرار گرفت و این نوید را داد که با همکاری مجلس و دولت، مشکلات موجود آموزش و پرورش پیگیری شود. احتمال زیاد در صحن علنی مجلس نیز رای قاطع به آقای کاظمی داده خواهد شد.»

لازم به ذکر است، فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، روز یک‌شنبه (۲۱ مرداد) توسط شهرام دبیری (معاون امور مجلس رئیس جمهوری) به هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

از شنبه آینده (۲۷ مرداد) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مرداد) ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار