سعیدی در گفت‌وگو با پانا:

شورای امنیت سازمان ملل اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه را پیگیری کند

هرگونه تعرض به امنیت جمهوری اسلامی ایران عواقب سنگینی برای دشمنان خواهد داشت

تهران (پانا) - دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه، گفت شورای امنیت سازمان ملل باید فورا و به جد به‌صورت عملیاتی به این موضوع ورود پیدا کند و تدابیر قاطعانه‌ای را برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی را اتخاذ کند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای امنیت سازمان ملل اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه را پیگیری کند

بهنام سعیدی در گفت‌وگو با پانا درخصوص شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: «رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل مطمئن باشد با این اقدام جنایتکارانه باید منتظر انتقام قاطع و مجازات سنگین نه تنها از سوی جمهوری اسلامی ایران، بلکه از سوی محور مقاومت و تمامی آزادی‌خواهان جهان روبه‌رو خواهد شد. رژیم صهیونیستی با این اقدام وحشیانه و ضدانسانی خود در حقیقت نقض آشکار حقوق بین‌الملل و حقوق بشر را به نمایش گذاشت. این جنایت در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهد بود و ایران مصمم است که به اسرائیل و جهانیان نشان دهد که هیچ تهدید و حمله‌ای به امنیت و حاکمیت کشور یقیناً و مطمئناً بدون پاسخ نخواهد بود. این اقدام تجاوزی آشکار به تمامیت ارضی ایران است و ما با تمام قدرت و قاطعیت به این تجاوز پاسخ خواهیم بود.»

وی افزود: «هرگونه تعرض به امنیت جمهوری اسلامی ایران عواقب سنگینی برای دشمنان خواهد داشت. البته این رژیم منفور و جنایتکار بارها نشان داده است که هیچ احترامی به حقوق بشر و قوانین بین‌المللی قائل نیست. شورای امنیت سازمان ملل باید فورا و به جد به صورت عملیاتی به این موضوع ورود پیدا کند و تدابیر قاطعانه‌ای را برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی را اتخاذ کند و این رژیم منحوس را به شدت مورد مجازات و پیگیری قرار دهد.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «حمله به مقامات رسمی و دیپلمات‌های خارسجی به ویژه در کشورهای میزبان از اصول تصریح شده در قوانین بین‌المللی تحت امنیت بین‌المللی است که ما از شورای امنیت انتظار داریم که این جنایت بی‌رحمانه را پاسخ دهد و برای جلوگیری از تکرار مجدد اقدام بازدارنده صورت دهد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت از مقاومت اسلامی و تقویت توان دفاعی و امنیتی کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که با جدیت پیگیری خواهد شد و ما به دنیا نشان خواهیم داد که امنیت کشور و حمایت از مبارزان راه آزادی برای ما اولویت مطلق دارد و هیچ حمله و تهدیدی بدون پاسخ نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی باید بداند که هرگونه تهدید علیه امنیت و تمامیت ارضی ایران با پاسخ قاطع، کوبنده و بی‌رحمانه مواجه خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار