یزدی‌خواه در گفت‌و‌گو با پانا:

اصلاح و تامین نظام جذب، گزینش و نگهداشت معلمان موجب پیشرفت کشور می‌شود

دولت باید با نگاه فراجناحی گزینه‌های کارآمد را به مجلس معرفی کند

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس گفت عمده‌ترین مشکلات مردم بحث‌های معیشتی، قدرت خرید و سفره مردم است.

کد مطلب: ۱۴۹۰۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح و تامین نظام جذب، گزینش و نگهداشت معلمان موجب پیشرفت کشور می‌شود

سید علی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با پانا درخصوص عمده‌ترین مشکلات مردم و اولویت دولت چهاردهم برای حل آنها، گفت: «عمده‌ترین مشکلات مردم بحث‌های معیشتی، قدرت خرید و سفره مردم است. به‌نظر می‌رسد دولت باید در این عرصه تلاش زیادی کند. روزهای اول و دوم پس از انتخاب دکتر پزشکیان، بورس رشد داشت و سبز شد اما در ادامه خیلی اتفاق مطلوبی نیافتاد. ما باید در عرصه‌های مختلف با مثبت‌تر کردن تراز مالی کشور و توسعه صادرات باعث رونق تولید و اشتغال شویم و این کارها را دنبال کنیم.» 

وی افزود: «در حوزه مسائل فرهنگی و آموزش‌ و پرورش نیز اعتقادمان بر این است که اگر آموزش و پرورش از نظر نظام جذب، گزینش و نگهداشت معلمان، الزامات اداره یک مدرسه از جهت تجهیزات، تربیتی و ورزشی، بهداشتی و آموزشی اصلاح و تامین شود، می‌تواند آینده را بیمه کند و رو به جلو حرکت کند.»

یزدی‌خواه بیان کرد: «دولت محترم باید با نگاه فراجناحی گزینه‌های کارآمد و معتقد به نظام و کشور و همچنین افرادی که دارای دیدگاه و حس امیدواری به آینده هستند را با شاخص‌هایی که با نظر رهبری یکسان است، معرفی کند.»

لازم به ذکر است، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه برگزار شد و مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای در برابر ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای سعیدجلیلی، به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

قرار است مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب در حسینیه امام خمینی (ره) فردا ۷ مرداد ماه با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسئولان نظام برگزار شود. ۹ مرداد ماه نیز مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار