غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا:

امیدواریم دولت چهاردهم دولتی فراجناحی باشد

نیروهای خوبی در همه عرصه‌ها وجود دارد که باید از ظرفیت آنها استفاده شود

تهران (پانا) - نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم دولت چهاردهم دولتی فراجناحی باشد، گفت نیروهای خوبی در همه عرصه‌ها وجود دارد که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
امیدواریم دولت چهاردهم دولتی فراجناحی باشد

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا با تاکید بر لزوم فراجناحی عمل کردن دولت چهاردهم، گفت: «ما یک تجربه سخت از گذشته داریم که باید از آن عبرت بگیریم. از آنجایی که دولت‌ها به‌صورت جناحی عمل کردند، ما واقعا اذیت شدیم. زمانی به‌صورت اتوبوسی وارد دستگاه‌ها می‌شدند و حتی نیروهای خدماتی را عوض می‌کردند، اما دستاوردی برای آنها نداشت.»

وی افزود: «شعاری که دولت اکنون می‌دهد، این است که فراجناحی عمل کند. مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید نگاه ملی داشته باشیم؛ اگر این موضوع رعایت شود، پیشرفت خواهیم داشت.»

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی بیان کرد: «نیروهای خوبی در همه عرصه‌ها وجود دارد که باید از ظرفیت آنها استفاده شود. گاهی اوقات نگاه جناحی انسان را نسبت به نیروهای متخصص نابینا می‌کند و این موضوع به کشور آسیب می‌زند.»

غضنفرآبادی ادامه داد: «آقای رئیس‌جمهور شعارشان را دادند و ما هم امیدوار هستیم که به‌صورت فراجناحی عمل کنند. دولت آقای رئیسی موضوع فراجناحی عمل کردن را رعایت کردند. ما امیدوار هستیم بیشتر از دولت سیزدهم شاهد فراجناحی عمل کردن دولت باشیم.» 

لازم به ذکر است، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه برگزار شد و مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی در برابر ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی سعیدجلیلی، به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

مراسم تنفیذ ۷ تیر ماه و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب نیز بعدازظهر سه‌شنبه هفته آینده ۹ مرداد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار