بررسی اولویت‌های کاری کمیسیون صنایع و معادن

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی اولویت‌های کاری این کمیسیون در چهار سال پیش رو خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی اولویت‌های کاری کمیسیون صنایع و معادن

زهرا سعیدی مبارکه ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز  کمیسیون اولویت‌ها و برنامه‌های کمیسیون مورد بحث و  بررسی قرار گرفت. نمایندگان پیشنهادات خود را پیرامون اولویت‌هایی که باید در دستورکار کمیسیون قرار بگیرد مطرح کردند. یکی از پیشنهادات نمایندگان در این جلسه این بود که نشستی با حضور وزیر صمت، رئیس بانک مرکزی و وزرای مربوط برگزار و آخرین وضعیت صنعت و تولید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: ماموریت محور کردن سازمان‌های توسعه‌ای مانند ایدرو و ایمیدرو، مدیریت شهرک‌های صنعتی، حوزه هوش مصنوعی از جمله موضوعات مطرح شده برای دنبال کردن آن به عنوان یک اولویت بود که لازم است نقاط قوت و ضعف این حوزه‌ها شناسایی و به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به بررسی آئین‌نامه واردت خودروهای کارکرده، تصریح کرد: آئین نامه‌ای که برای واردات خودروهای کارکرده ابلاغ شده است دارای چالش‌ها و ابهاماتی است که باید برطرف شود و در صورتی که این ابهامات برطرف نشود، دوباره واردات به نفع گروه خاصی خواهد شد. تمام تلاش لازم برای رفع این چالش ها صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار