وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت:

مراسم تحلیف قبل از ۱۵ مرداد برگزار می‌شود

گذرنامه‌های زیارتی برای اربعین قابل استفاده است/ همراه با وزیر کشور عراق از مرزهای مشترک بازدید می‌کنیم

تهران(پانا) - وزیر کشور گفت مجلس و مسئولان برگزاری مراسم تحلیف با یکدیگر اینگونه توافق کرده‌اند که تا قبل از ۱۵ مرداد این مراسم برگزار شود.

کد مطلب: ۱۴۸۶۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تحلیف قبل از ۱۵ مرداد برگزار می‌شود

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: خیلی جدی در حال پیگیری برنامه‌های اربعین هستیم و فردا یا پس فردا به اتفاق وزیر کشور عراق از مرزهای مشترک بازدید و مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی افزود: گذرنامه‌های عادی که دارای اعتبار است و گذرنامه‌های زیارتی برای اربعین قابل استفاده است.

وحیدی تاکید کرد: برای حمل‌ونقل جاده‌ای مقداری مساله داریم مجوز واردات اتوبوس داده شده اما هنوز تعداد معین وارد نشده است.

وی درخصوص زمان برگزاری مراسم تحلیف، گفت: طبق قانون اساسی مدت برگزاری تا انتخاب رئیس‌جمهور ۵۰ روز تعیین شده است و قانون درباره مازاد روزهایی که سرپرست ریاست‌جمهوری انجام وظیفه کند، چیزی تعیین نکرده است و البته منبع قانونی هم در این زمینه وجود ندارد.

وحیدی ادامه داد: مجلس و مسئولان برگزاری مراسم تحلیف با یکدیگر اینگونه توافق کرده‌اند که تا قبل از ۱۵ مرداد این مراسم برگزار شود. ظاهرا رئیس‌جمهور منتخب هم همین را گفته‌اند.

وزیر کشور با اشاره به تلاش وزارتخانه تحت امرش برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت صددرصد الکترونیک، افزود: قدم‌های خوبی در این زمینه حداقل در کلان‌شهرها برداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار