در گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور عراق؛

پزشکیان: گستره پیوندهای ایران و عراق نیازی به توضیح ندارد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری منتخب گستره پیوندهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی بین ایران و عراق را بی‌نیاز از هرگونه توضیحی دانست و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید با همکاری مسئولان عالی دو کشور این روابط تعمیق و توسعه یابد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پزشکیان: گستره پیوندهای ایران و عراق نیازی به توضیح ندارد

عبدالطیف رشید، رئیس جمهوری عراق روز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۴ در گفت وگوی تلفنی با مسعود پزشکیان ضمن تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، برای وی در این مسئولیت بزرگ و خطیر و همچنین در مسیر ارتقای روابط دو کشور دوست و برادر ایران و عراق آرزوی موفقیت کرد.

وی روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق را عمیق، مستحکم و در راستای منافع دو ملت توصیف کرد و بر علاقه مندی کشورش برای حفظ و ارتقای این روابط و همچنین ایجاد زمینه همکاری‌های بیشتر در دوره جدید تاکید کرد.

رئیس جمهوری منتخب نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از تبریکات دولت و ملت عراق، گستره پیوندهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی میان دو کشور را بی‌نیاز از هرگونه توضیحی دانست و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید با همکاری مسئولان عالی دو کشور این روابط تعمیق و توسعه یابد.

پزشکیان با بیان اینکه برای کشور بزرگ عراق اهمیت فوق‌العاده قائل هستیم، از تلاش‌های رئیس جمهوری این کشور در مسیر توسعه مناسبات میان ایران و عراق قدردانی کرد و گفت: دو کشور در بسیاری از زمینه‌ها با یکدیگر نگاه و مواضع مشترک دارند که بستری مناسب جهت عمق بخشی به مناسبات و توسعه همکاری‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار