فرمانده نیروی زمینی ارتش:

محرم ما را با نور شهدا روشن می‌کند

تهران (پانا) - امیر حیدری در اولین کنگره بزرگداشت شهدای هوانیروز ارتش گفت محرم ما را در ظاهر سیاه پوش می‌کند اما در اصل ما را با نور شهدا روشن می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
محرم ما را با نور شهدا روشن می‌کند

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین کنگره بزرگداشت شهدای هوانیروز ارتش که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: محرم ما را در ظاهر سیاه پوش می‌کند اما در اصل ما را با نور شهدا روشن می‌کند. به شهدای اسلام بویژه شهدای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستیم.

وی ادامه داد: شهدای هوانیروز با نقش آفرینی خود اثری ماندگاری از شهامت، بی‌باکی، شجاعت و ایثار بجا گذاشتند و موجب افتخار و سربلندی ارتش و میهن اسلامی در سطح جهان شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز روز بزرگداشت شهدای هوانیروز و گرامی داشت خانواده‌های ایثار گر و مقتدر آنها ست که با نثار عزیز ترین افراد خانواده خود سربلندی برای کشور به ارمغان آوردند.

امیر حیدری صراط مستقیم امت را پیامبران الهی و ائمه اطهار علیهم السلام دانست که راه حق و حقیقت را به ما نشان دادند و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب نماد عینی صراط مستقیم امت اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و با قاطعیت می‌توان گفت هیچ تصمیمی در جهان بدون حضور ایران اسلامی گرفته نمی‌شود که این اقتدار نتیجه رهبری مقتدر و جان فشانی شهداست. پس ما نیز باید با پیروی از ولایت فقیه این مسیر اقتدار را دنبال کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اگر ناشکری کنیم این نورانیت و اقتدار کم می‌شود اما اگر با اقتدار در مسیر درست ولایت و شهدا قدم برداریم قطعاً پیروز و سربلند برای ما حاصل خواهد شد.

امیر حیدری خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ جامعه ما دانست و گفت: این خانواده‌های محترم شهدا بودن که با ایثار و نثار عزیزان خود استقلال برای کشور به ارمغان آوردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز به برکت شهدا تغیراتی عمیق و شگرفی در هوانیروز شکل گرفته است، همه می‌دانند که یگان پروازی ارتباط تنگاتنگی با صنعت دارد و با تلاش و مجاهدت دانشمندان و کارکنان جوان بیش از ۸۸۲ قطعه بالگرد در داخل تولید می‌شود و ما یکی از بزرگترین ناوگان هوایی در منطقه را در اختیار داریم.

امیر حیدری با اشاره به خدمات گسترده هوانیروز همیشه قهرمان گفت: با تجهیز بالگردها به دوربین‌های دید در شب در ۲۴ ساعت شبانه روز بالگردهای ما مشغول خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف امداد و نجات هوایی و در سیل و زلزله و دیگر عرصه‌های هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار