بیات در گفت‌و‌گو با پانا:

در مرحله اول انتخابات مردم فارغ از هرگونه خط فکری پای صندوق رأی حاضر شدند

مردم هستند که به ما مشروعیت می‌دهند

تهران (پانا) - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت به حمدالله مردم در مرحله اول انتخابات حماسه آفریدند و فارغ از هرگونه خط فکری در انتخابات شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
در مرحله اول انتخابات مردم فارغ از هرگونه خط فکری پای صندوق رأی حاضر شدند

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با حضور چهار نامزد برگزار شد و هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند.

از میان نامزدها مسعود پزشکیان و سعید جلیلی موفق به کسب بیشترین آرا شدند و به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند؛ مرحله دوم انتخابات فردا ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

محمد بیات، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با پانا درخصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: «در انتخابات دو موضوع حائز اهمیت است یکی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی که به حمدالله مردم در مرحله اول انتخابات حماسه آفریدند و فارغ از هرگونه خط فکری در انتخابات شرکت کردند.»

وی با تاکید بر انتخاب نامزد اصلح، گفت: «انقلابی بودن نکته دومی است که حائز اهمیت است و نباید نادیده گرفته شود؛ با توجه به مناظرات اخیر، قطعا باید نامزدی انتخاب شود که انقلابی باشد و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد. انقلابی بودن و کارآمد بودن باید لحاظ شود و نامزدی انتخاب شود که در راستای سیاست‌های نظام و انقلاب اسلامی باشد.»

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه جبهه انقلاب از اتحاد و انسجام برخوردار است و روی کاندیدای واحدی اجماع شده است، افزود: «از مردم استان مرکزی به خصوص شهر خمین دعوت می‌کنیم که در مرحله دوم نیز حضور بی‌نظیر در انتخابات داشته باشند و نقش‌آفرینی کنند چرا که این مردم هستند که به ما مشروعیت می‌دهند.»

لازم به ذکر است؛ مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۵ تیر در سراسر کشور و شعب خارج کشور آغاز می‌شود. براساس قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، در فاصله ۲۴ ساعت مانده به برگزاری انتخابات، هرگونه تبلیغات ممنوع می‌شود.

تبلیغات انتخاباتی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از روز یکشنبه ۹ تیر آغاز شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار