حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با پانا:

نامزدها باید مسائل کف جامعه را مدنظر قرار دهند و برای حل آنها راهکار ارائه کنند

کسی که می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، دکتر جلیلی است

تهران (پانا) - نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت نامزدها باید مسائل کف جامعه را مد نظر قرار دهند و برای حل آنها راهکار ارائه کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۴۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نامزدها باید مسائل کف جامعه را مدنظر قرار دهند و برای حل آنها راهکار ارائه کنند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «بعد از سالیان سال دولتی روی کار آمد که با مردم رفتاری صادقانه داشت و تلاش می‌کرد تا خدمات با صداقت به مردم ارائه شود؛ ضرورت هم دارد تا این خدمات ادامه پیدا کند؛ اکنون کسی که برای ما برنامه دارد و آگاه است و به مسائل کشور شناخت دارد و می‌تواند این راه را ادامه دهد، دکتر جلیلی است.»

وی افزود: «در طول ۱۲ سال گذشته من شاهد فعالیت گروه‌های کارشناسی بودم و کارگروه‌‌های مختلفی در زمینه مسائل مختلف کشور اعم از سلامت، کشاورزی، انرژی و سیاست خارجی مشغول به کار کارشناسی و تحقیقاتی شوند.»

این نماینده مجلس گفت: «این گروه‌های کارشناسی برای تمامی مسائلی که در مجلس بود راهکارهای برون رفت می‌یافتند و حل مساله را دنبال می‌کردند. در هر صورت دکتر جلیلی نظرات کارشناسی را می‌شنود و تصمیم می‌گیرد.»

حاجی دلیگانی تاکید کرد: «همه ایرانی‌‌ها و مردمی که به ایران علاقمند هستند، کمک کنند تا ایشان با رأی بالایی انتخاب شود چرا که ایشان بسیار توانمند هستند و می‌توانند کشور را از شرایط کنونی بیرون ببرند.»

وی با بیان اینکه لازم است مردم نگاهی به اطرافیان کاندیداها داشته باشند، افزود: «مشخص است که افرادی که اطراف نامزدها هستند عمدتا از چه نوع طیفی هستند. اگر این افراد آزمایش خود را پس داده و در دهه ۹۰ مسئولیت داشته و نتوانستند شرایط بهتری را برای کشور فراهم کنند، امروز دیگر حرفی برای گفتن ندارند. ریشه بخشی از مشکلات امروز مردم نیز به همان دهه باز می‌گردد. مردم باید مراقبت کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «نامزدها باید مسائل کف جامعه را مدنظر قرار دهند و برای حل آنها راهکار ارائه دهند. راجع به بهره بانکی، بورس، معیشت مردم، یارانه‌های پنهان و سهام عدالت دیدگاه‌های خود را بیان کنند. سهام عدالت فقط در دولت نهم و دهم انجام شد علیرغم اینکه بر آن تاکید شده اما هنوز عملیاتی نشده است. لازمه اجرای آن باید از سوی کاندیدا تصریح و برنامه‌های آنها تبیین شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار