رفیعی در گفت‌و‌گو با پانا:

کاندیداها در مناظرات جوانب انصاف را رعایت کنند و دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال نبرند

برنامه نامزدها در حوزه بانوان کافی نبود

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس گفت کاندیداها در مناظرات باید رعایت جوانب انصاف را داشته باشند و دستاورد‌های انقلاب و کشور را زیر سوال نبرند.

کد مطلب: ۱۴۸۳۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کاندیداها در مناظرات جوانب انصاف را رعایت کنند و دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال نبرند

سمیه رفیعی در گفت‌وگو با پانا در خصوص مناظرات انتخاباتی، اظهار کرد: «کاندیداها در مناظرات باید رعایت جوانب انصاف را داشته باشند و دستاورد‌های انقلاب و کشور را زیر سوال نبرند. این افراد باید اخلاق مداری را در اولویت خود قرار دهند و خارج از چارچوب اخلاق صحبتی نکنند چرا که باعث ایجاد ناامیدی در مردم شود.»

وی افزود: «نکته دیگر خطاب به هواداران کاندیداها است. آنها نیز از بی‌اخلاقی‌ باید دوری کنند. باید از کاندیدای خود دفاع کنند اما افراد دیگر را نباید تخریب کنند. این کار‌ها نه تنها به رای‌آوری کاندیدای مورد نظرشان کمکی نمی‌کند بلکه آن استقبال لازم از جانب مردم دریافت نمی‌شود.» 

این نماینده مجلس شوای اسلامی ادامه داد: «رئیس جمهور آینده باید بتواند به توقعات مردم که در آنها ایجاد شده پاسخ دهد و از کارآمدترین افراد بدون افتراهایی که در فضای سیاسی کشور وجود دارد، برای دولت خود استفاده کند. الگوی عملی که آیت الله رییسی داشتند، بدون هرگونه دوقطبی‌سازی‌ و جنگ و دعواهای روزمره سیاسی الگوی درستی برای انتخاب رئیس جمهور آینده است که باید مدنظر قرار گیرد.»

جامعه بانوان تشنه شنیدن برنامه‌های قوی از سمت هر ۶ کاندید‌ا است

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه نامزدها برای دفاع از حقوق زنان گفت: «آن بخش از مناظره که در رابطه با این موضوع بود، خوب بود اما اصلا کافی نبود. اصل حقوق بانوان جای بیشتری برای صحبت داشت. هر یک از این ۶ کاندیداها می‌توانستد بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت کنند. به‌نظر من رویکردهایشان نیز‌ کافی نبود.»

رفیعی خاطر نشان کرد: «برنامه‌ها آن‌طور که باید و همانگونه که جامعه بانوان در کشور انتظار داشت بشنود، نبود. همچنان جامعه بانوان تشنه شنیدن برنامه‌های قوی از سمت هر ۶ کاندید‌ا هستند.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار