بالغ بر ۴۷ درصد مخاطبان از اولین مناظره شناخت بهتری از نامزدها پیدا کردند
تهران (پانا)- بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما بالغ بر ۴۷ درصد مخاطبان از اولین مناظره انتخاباتی شناخت بهتری از نامزدها پیدا کردند و تنها ۹ درصد مخاطبان گفتهاند مناظره برای شناخت بهتر نامزدها به آنها کمکی نکرده است.
این نظرسنجی نشان میدهد پس از مناظره اول، نسبت کسانی که برای انتخاب نامزد مورد نظر خود تردید داشتند حدود ۲ درصد کاهش پیدا کرده است. این نظرسنجی که در روز سه شنبه ۲۹ خرداد انجام شد نشان میدهد ۹۳.۳٪ از پاسخگویان از تسلط مجری مناظره رضایت داشته اند. ۹۱.۸٪ معتقد بود در این مناظره رسانه ملی توانسته بی طرفی و عدالت را رعایت کند و ۹۳.۶٪ محورها و سوالات مناظره را پسندیده اند. مرکز تحقیقات رسانه ملی این نظرسنجی را با حجم نمونه ۱۲۸۹ نفر از افراد بالای ۱۸ سال سن و ساکن در تهران و مراکز ۳۰ استان کشور انجام داده است.
ارسال دیدگاه