بهادری جهرمی:

آزمون عمومی استخدامی معلولان برگزار شد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت مسیر توسعه عدالت در جذب، دنبال می‌شود در همین راستا برای اولین‌بار آزمون عمومی استخدامی معلولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آزمون عمومی استخدامی معلولان برگزار شد

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره مصوبات امروز جلسه هیأت دولت، گفت: برای اولین‌بار آزمون عمومی استخدامی معلولان برگزار شد و مسیر توسعه عدالت در جذب، دنبال می‌شود.

وی افزود: تا امروز ۱۳ آیین‌نامه تکلیفی بودجه امسال به تصویب رسیده است. آیین‌نامه ساماندهی نحوه هزینه کرد تبلیغات و فعالیت‌های رسانه‌ای در دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید تا تنظیم‌گری در این زمینه وجود داشته باشد.

بهادری جهرمی بیان کرد: هم‌چنین دولت با اصلاح آیین‌نامه اجرایی اصلاح مقررات صادرات و واردات موافقت کرد. با این آیین‌نامه تجارت خارجی تسهیل شده و تشریفات در بنادر و گمرکات تسهیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اصلاحی که در آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثابت تصویب شد، از این به بعد خسارت‌هایی که منجر به کسر قیمت یا اُفت قیمت وسایل نقلیه موتوری می‌شود، مشمول خساراتی قرار گرفت که بیمه‌گر مکلف به پرداخت آن می‌شود و شرکت بیمه‌گر حق ندارد حق بیمه بیشتری برای این دریافت کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار