حسینی:

با هدف تحول اقتصادی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شدم + فیلم

تهران (پانا) - شمس‌الدین حسینی، وزیر اسبق اقتصاد و نماینده مجلس با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
با هدف تحول اقتصادی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شدم + فیلم

سیدشمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد، نماینده ادوار و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی پس از حضور در وزارت کشور و ثبت نام برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون اساسی نشان داد، فقدان ناگهانی رئیس جمهور نمی تواند مانع کشورداری شود، گفت: من با بهره گیری از ظرفیت همگان و شکوفایی از استعدادهای کشور وارد این عرصه شده ام.

نماینده مردم چالوس و تنکابن در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه من سختی های شما را نخوانده بلکه شناخته ام، عنوان کرد: مشارکت شما کلید اصلاح امور حکمرانی و اعتلای همه امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره است.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف تحول اقتصادی وارد این عرصه شده ام، اظهار داشت: من توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی و نه از طریق کشمکش سیاسی دنبال خواهم کرد. 

حسینی با بیان اینکه تأمین مالی تورمی و نقدینگی بالا سبب نااطمینانی شده است، گفت: سیاست های اقتصادی ناکارآمد باعث رانت و فساد در توزیع درآمد شده است. عدم شفافیت و مداخله های غلط باعث بی انگیزگی سرمایه گذاران شده و سفره مردم را کوچک کرده است. 

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: به واسطه 3 دهه کار و تلاش در حوزه تقنین و اجرا به دیوانسالاری آشنایی دارم، اظهار کرد: به شما اطمینان می دهم با استفاده از تجارب خود، قدم برمی دارم و بی مایگی را برای حل مسائل اقتصادی مانع می دانم و خود را در معرض انتخاب شما قرار داده ام چون با اجرای قوانین اقتصادی می توانم مشکلات اقتصادی شما را حل کنم.

حسینی تصریح کرد: گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و همه جانبه و گره گشایی سیاست خارجی و اعتلای علمی و فرهنگی 3 محور اصلی برنامه های دولت من خواهد بود.

لازم به ذکر است، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار