وحدتی: اولویت ما در سیاست خارجی کشورهای مسلمان، دوست و همسایه است

تهرانن (پانا) - محمد وحدتی هلان، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
وحدتی:  اولویت ما در سیاست خارجی کشورهای مسلمان، دوست و همسایه است

محمد وحدتی هلان، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی امروز (دوشنبه) برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

وحدتی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور حاضر شد و اظهار کرد: رئیس جمهور باید در مقابل ملت موجبات توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را فراهم کند. امروز با ثبت نام خود در سنگر ریاست جمهوری همگام با ملت و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری کشور را در سیاست خارجی با توسعه دیپلماسی بین المللی و گسترش ارتباطات با کشورهای جهان به جز اسرائیل منحوس پیش خواهیم برد.

وی افزود: اولویت ما در سیاست خارجی کشورهای مسلمان، دوست و همسایه است که در نهایت با محو باقی مانده تاثیرات تحریم ها به رونق اقتصادی و برطرف کردن مشکلات معیشتی منجر می شود و تقویت حرکت های نوپدید در جهان برای مبارزه با استکبار را به همراه دارد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در بعد سیاست داخلی با گزینش شایستگان و جوانان از بین زنان و مردان برای سکانداری نظام اسلامی با تفکر جهادی و انقلابی و با مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و نهادینه کردن قانون و شفاف سازی کلیه امور در کشور، عدالت را برای همه فراهم خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار