حیدری در جمع خبرنگاران:

تمام برنامه‌های بنده براساس مردم و مردم‌محوری تنظیم شده است

تهران (پانا) - داوطلب کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه تمام برنامه‌های بنده براساس مردم و مردم‌محوری تنظیم شده است، گفت اگر در این عرصه حضور پیدا کردم، با شناخت دقیق در عرصه داخلی و خارجی در چارچوب قانون اساسی خواهم توانست با برنامه قابل اجرا و عملیاتی کشور را در همه سطوح اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ارتقا دهم.

کد مطلب: ۱۴۷۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام برنامه‌های بنده براساس مردم و مردم‌محوری تنظیم شده است

شهریار حیدری پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: کشور ما به حمد الله در دنیا دارای جغرافیایی گسترده است. اگر کسی درک کند و این جغرافیا را بفهمد و استعدادها را مورد عنایت قرار دهد، می‌تواند جایگاه کشور را ارتقا دهد؛ بنده با شناختی که از جغرافیای کشور دارم و با استعداد ملت قطع به یقین خواهم توانست در این راستا عمل کنم.

وی افزود: امروز در کشور مشکلاتی مطرح است که نتیجه بی‌توجهی به استعداد‌ها و ظرفیت‌هاست از این جهت توجه به این استعدادها مهم است. بنده کار کارشناسی کردم و قدرت نظام را درک می‌کنم. امروز با برنامه‌ای که ارائه دادم یقیناً با استفاده از استعدادها جایگاه کشور را ارتقا خواهم داد. اطمینان دارم اگر قدرت و ثروت ملی را افزایش دهیم در حوزه بین الملل نیز قدرت ملی خواهیم داشت و قدرت نظام به همه جهانیان مشخص خواهد شد.

حیدری گفت: ما یک درصد جمعیت جهان را و 7 درصد منابع جهان را در اختیار داریم باید با بهره‌گیری از ظرفیت ها کشور را به سمت و سوی اصلاح ببریم.

وی به مشکلات مرزنشینان اشاره کرد و افزود: امروز مشکلات مرزنشینان بسیار است. اگر مشکلات مناطق مرزی را حل کنیم، قطعاً مسائل مناطق مرکزی کشور نیز رفع خواهد شد. ما در دنیا از کشورهای برتر از نظر همسایگان هستیم که نباید مغفول واقع شود.

نماینده سرپل ذهاب در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: اگر در این عرصه حضور پیدا کردم، با شناخت دقیق در عرصه داخلی و خارجی در چارچوب قانون اساسی خواهم توانست با برنامه قابل اجرا و عملیاتی کشور را در همه سطوح اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ارتقا دهم. تمام برنامه‌های بنده براساس مردم و مردم‌محوری تنظیم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار