توضیحات سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره آخرین روند ثبت‌نام‌ها

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد انتخابات کشور آخرین روند ثبت‌نام‌های داوطلبان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره آخرین روند ثبت‌نام‌ها

محسن اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، در حاشیه ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری اسامی افراد، ثبت‌نام کرده تا ساعت ۱۱ ظهر یازدهم خرداد را به شرح زیر اعلام کرد: محمدرضا صباغیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی،  علی اردشیر لاریجانی و محمود احمدی بیغش؛ امیدواریم داوطلبان همکاری لازم صورت گیرد و ثبت‌نام‌ها به روز پایانی که عرفا ازدحام بیشتر است، موکول نشود. 

وی درباره جزئیات ثبت‌نام ایرانیان خارج از کشور نیز گفت: ایرانیان خارج از کشور چنانچه قصد ثبت‌نام دارند می‌توانند وکیل یا نماینده‌ای را کتبا به ستاد انتخابات معرفی کنند. 

وی افزود: ۳۳ نفر روز گذشته برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند که تنها ۵ نفر شرایط قطعی ثبت نام را داشتند. خوشبختانه مردم به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور عمل کردند و کسانی به ستاد مراجعه کردند که دارای شرایط ثبت‌نام بودند. 

اسلامی افزود: روال خوب دیگر استفاده از یک درب مشترک و واحد برای همه افراد ثبت‌نام کننده بود که به برگزاری منظم فرآیند ثبت‌نام کمک کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: سخنان ۵ دقیقه‌ای داوطلبان به دلیل جلوگیری از ازدحام است و در کمیسیون بررسی تبلیغات تصمیم‌گرفته شد که با توجه با برنامه‌های متنوع، نامزدها می‌توانند دیدگاه‌های خود را با مردم در میان بگدارند، این فرصت ۵ دقیقه در اختیار ثبت‌نام کنندگان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار