اسلامی:

تاکنون ثبت‌نام 3 داوطلب قطعی شده است

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت‌نام بودند و ثبت‌نام از آنها قطعی شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون ثبت‌نام 3 داوطلب قطعی شده است

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با حضور درجمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام امروز از ساعت ۸ صبح آغاز شد و مطابق قانون بصورت حضوری و بر اساس مواد قانونی ۳۵ و ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری و همچنین طبق مصوبه ابلاغی شورای نگهبان مقرر شد داوطلبانی که دارای شرایط هستند در بخش بررسی مدارک، مدارکشان بررسی شود و چنانچه دارای شرایط بودند، مطابق با قانون ثبت‌نام قطعی از آنها انجام شود‌.

وی افزود: بر همین اساس همکاران من در ستاد انتخابات کشور از ساعت ۸ صبح امروز میزبان برخی از داوطلبان بودند و این قرآیمد تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت و تا ۱۴ خرداد از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر در خدمت داوطلبان خواهیم بود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تا الان ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت‌نام بودند و ثبت‌نام از آنها قطعی شده است، گفت: امسال برعکس ادوار گذشته،به جهت اینکه تدبیر خوبی در خصوص شرایط داوطلبان صورت گرفته است، کسانی که دارای شرایط سنی ۴۰ تا ۷۵ سال و مدرک فوق‌لیسانس و بالاتر و همچنین سابقه ۴ سال مدیریت کلان کشور را دارند و همینطور فاقد سو سابقه و پیشینه هستند می‌توانند برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه می‌کنند و ما در ستاد انتخابات کشور بصورت دقیق مدارک مربوطه را توسط همکاران حقوقی وزارت کشور بررسی می‌کنیم و چنانچه دارای شرایط باشند به سالن اصلی ثبت‌نام هدایت می‌شود و ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

اسلامی تاکید کرد: توصیه من به داوطلبان دارای شرایطی که در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور آمده است این است که حتما طی امروز و فردا به دلیل اینکه ازدحام کمتری وجود دارد مراجعه داشته باشند چراکه موکول کردن ثبت‌نام به روزهای پایانی ممکن است، موجب ازدحام و  اذیت آنها شود. همچنین داوطلبان باید  اصل مدارک خواسته شده و همچنین گواهی سو پیشینه و همچنین مدارکی برای احراز شرط سابقه مدیریت را همراه خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار