آصفری در گفت‌و‌گو با پانا مطرح کرد؛

دستاوردهای دولت سیزدهم به درستی تبیین نشده است

دلیل اصلی افزایش تحریم‌ها، ناکارآمدی دولت یازدهم و دوازدهم بود

تهران (پانا) - نماینده مردم اراک در مجلس گفت موضع‌گیری‌های اخیر جناح مخالف دولت نشان‌دهنده آغاز فرافکنی‌ها در آستانه انتخابات است.

کد مطلب: ۱۴۶۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای دولت سیزدهم به درستی تبیین نشده است

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به تحقق وعده‌های دولت، اظهار کرد: «برخی از موضع‌گیری‌های جناح مخالف دولت نشان‌دهنده این است که به دلیل نزدیک بودن به انتخابات، فرافکنی‌ها را آغاز کردند.»

وی اقدامات دولت قبل را ناکارآمد دانست و افزود: «دولت دوازدهم در زمینه سیاست خارجی مرتکب اشتباه بزرگی شد و معیشت مردم را به برجام گره زد. اشتباه استراتژیک دولت دوازدهم موجب شد که حتی امروز هم جمهوری اسلامی ایران تاوان آن زمان را دهد. دلیل اصلی افزایش تحریم‌ها، ناکارآمدی دولت یازدهم و دوازدهم بود.»

دستاوردهای دولت سیزدهم به درستی تبیین نشده است

نماینده مردم اراک در مجلس بیان کرد: «دستاوردهای دولت سیزدهم به درستی تبیین نشده است بر این اساس جناح مقابل سعی دارد فضا را سیاه آلود جلوه دهد. باید در نظر داشت که دولت سیزدهم بدون تکیه به برجام توانست به شانگهای و بریکس بپیوندد؛ دولت سناریوی دشمنان را در جهت منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرد.»

وی اضافه کرد: «با تلاش‌های دولت، حوزه سیاست خارجی پیشرفت کرد و مذاکرات بین‌المللی با کشورهای مختلف انجام شد و دولت منتظر نماند تا چراغ سبزی از ناحیه آمریکایی‌ها داده شود و با کشورهای دیگر رابطه پیدا کنیم.»

آصفری گفت: «افزایش یارانه‌ها و معاف کردن دهک‌های اول تا پنجم از هزینه‌های درمانی از اقدامات خوب دولت سیزدهم بوده است. دولت آیت الله رئیسی در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر عملکرد قابل قبولی داشته است؛ انتظار می‌رود مسئولان بیش از این تلاش کنند تا نتیجه اقدامات آنها در سفره مردم مشهود باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار