بذرپاش در حاشیه جلسه هیات دولت:

فردا 5 هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر پردیس افتتاح می‌شود/ ترانزیت جاده‌ای ۵۵ درصد رشد داشته است

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فردا ۵۲۳۰ مسکن مهر باقیمانده در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود، گفت امیدواریم تا پایان دولت مسکن مهر باقیمانده را تعیین تکلیف کنیم.

کد مطلب: ۱۴۶۳۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فردا 5 هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر پردیس افتتاح می‌شود/ ترانزیت جاده‌ای ۵۵ درصد رشد داشته است

مهرداد بذرپاش وزیر راه در حاشیه جلسه دولت، اظهار کرد: ترانزیت جاده‌ای امروزه در مقایسه با سال گذشته رشد 55 درصدی دارد و این رکوردی بی‌سابقه است.

وی افزود: در زمینه احداث راه روستایی برنامه داشتیم امسال 3000 کیلومتر احداث انجام شود و امروز از این عدد عبور کرده‌ایم.

وزیر راه گفت: فردا 5230 مسکن مهر باقیمانده در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود؛ این مسیر ادامه دارد و در شهرهای دیگر هم افتتاح خواهیم داشت و امیدواریم تا پایان دولت مسکن مهر باقیمانده را تعیین تکلیف کنیم.

هرگونه افزایش نرخ بلیت هواپیما و قطار موکول به سال آینده خواهد بود 

بذرپاش درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس گفت: یکی از تقاضاهای شبکه‌ حمل و نقلی افزایش قیمت‌ها درخصوص بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس است اما هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است و هرگونه افزایشی موکول به سال آینده خواهد بود و صرفا افزایش سنواتی مرسوم که شبکه خدماتی کشور انجام می‌دهد را خواهیم داشت اما موضوع جدیدی در دستور کار قرار ندارد.

وی افزود: یکی از درخواست مکرر شرکت‌های حمل و نقل افزایش قیمت است و ما هم باید منافع آنها را در نظر بگیرم که به زیان نیافتند و هم منافع مردم را در نظر بگیریم. ما به عنوان دولت سعی کرده‌ایم موضوع افزایش قیمت‌ها در سال ۱۴۰۲ را مدیریت کنیم و این کار انجام شد. بخشی از اختلالی که چندماه قبل به‌ویژه در بلیت‌ها به‌وجود آمده بود منجر به کاهش عرضه بلیت شد اما سعی کردیم آن را مدیریت کنیم و در سال ۱۴۰۳ هم همین اتفاق خواهد افتاد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار