عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌و‌گو با پانا:

تقویت مبانی دینی موجب آسایش، امنیت و پیشگیری از آسیب‌دیدگی ‌دانش‌آموزان می‌شود

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد تقویت مبانی دینی موجب تقویت مسیر اصلی محصلین، دانش‌آموزان و دانشجویان و باعث آسایش، امنیت و پیشگیری از آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تقویت مبانی دینی موجب آسایش، امنیت و پیشگیری از آسیب‌دیدگی ‌دانش‌آموزان می‌شود

سیدسلمان ذاکر در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان تاکیداتی داشتند و به وظیفه ذاتی آن‌ها اشاره کردند و فرمودند که معلمان صرفا به علم‌آموزی نپردازند بلکه مبانی فکری انقلاب اسلامی را ترویج دهند‌ تا ایدئولوژی و تقویت مبانی فکری توسعه یابد.»

وی افزود: «تقویت مبانی دینی موجب تقویت مسیر و جهت اصلی محصلین، دانش‌آموزان و دانشجویان است و باعث آسایش و ارتقای امنیت و پیشگیری از آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شود. بنابراین تاکید مقام معظم رهبری به جا بوده است.»

ذاکر گفت: «منزلت اجتماعی با لفظ، اجرایی نمی‌شود همانگونه که عدالت با شعار اجرایی نمی‌شود؛ بر همین اساس برای ارتقای منزلت معلمان باید هزینه و سرمایه‌گذاری کرد تا خلاها پر شود. باید منابع تخصیص داده شود و رتبه‌بندی را به صورت عادلانه اجرایی کنیم تا با تامین این زیرساخت‌ها، موجب اعتلای این جایگاه شود.»

وی خاطرنشان کرد: «در حوزه پرورشی نیز باید از طلاب جوان دانشگاهی و حوزوی استفاده کنیم تا این جایگاه پر شود. علی‌الخصوص دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را باید تقویت کنیم تا توقعات‌مان از دانش‌آموزان به بهترین شکل محقق شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار