رئیسی در بدو ورود به بوشهر:

بوشهر در حوزه انرژی در کشور و شاید منطقه حرف اول را می‌زند

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری با بیان اینکه بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در کشور و شاید در منطقه می‌زند، اظهار داشت بوشهر در حوزه‌های دیگر هم می‌تواند سرآمد باشد؛ در حوزه اقتصاد دریا، اقتصاد کشاورزی و در بسیاری زمینه‌های دیگر بوشهر از جایگاه مهمی برخوردار بوده و از همه مهم‌تر مردمی پرتلاش دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر در حوزه انرژی در کشور و شاید منطقه حرف اول را می‌زند

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و استاندار از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شد.

رئیس جمهوری در این سفر پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی‌ترین فاز این مجمتع عظیم گازی افتتاح خواهد کرد.افتتاح آب شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر، دیدار با مردم این شهر و مردم شهرستان خور موج، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر، نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان بوشهر و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی به بوشهر است.

رئیسی همچنین در پایان این سفر در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاوردهای سفر دوم دولت مردمی به استان بوشهر را تشریح می‌کند.

مهندس علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، مهندس جواد اوجی وزیر نفت، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، مهندس محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس جمهوری مهرماه سال گذشته در قالب دور اول سفرهای استانی به همراه جمعی از وزرا و معاونین خود به استان بوشهر سفر کرده بود.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان بوشهر در فرودگاه بین‌المللی عسلویه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیاری دارد که یکی از آن ظرفیت‌ها نیروی انسانی کارآمد این استان است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در کشور و شاید در منطقه می‌زند، افزود: نسبت به حوزه‌های دیگر هم بوشهر استانی است که می‌تواند سرآمد باشد؛ در حوزه اقتصاد دریا، در حوزه اقتصاد کشاورزی و در بسیاری زمینه‌های دیگر بوشهر از جایگاه مهمی برخوردار بوده و از همه مهم‌تر مردمی پرتلاش دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه در سفر دور اول به استان بوشهر به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم آنچنان که بایسته و شایسته است خدمت مردم عزیزمان باشیم و به مناطق مختلف سفر کنیم، اظهار داشت: زمان این سفر مقداری بیشتر است تا بتوانیم به مناطق مختلف استان از جمله پارس جنوبی، عسلویه و کنگان سفر کنیم.

رئیس جمهوری در ادامه سخنانش تصریح کرد: علاوه بر بازدید از پروژه‌ها، در دور اول سفرها امکان برگزاری دیدارهای مردمی فراهم نبود، اما در این سفر انشاءالله دیدارهای مردمی هم خواهیم داشت.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: در این سفر هم مصوبات سفر قبلی را پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم به چه میزان به نتیجه رسیده و هم موارد جدید و نیازهای مهمی که با نظرخواهی از مسئولان استان احصا شده است، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار