زلفی گل در حاشیه جلسه هیات دولت:

مطالبات دانشجویان باید شنیده شود

کلاس‌های دانشگاه شریف حضوری است

تهران (پانا) - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مطالبات دانشجویان باید شنیده شود، گفت موظف هستیم در حد توان شرایطی را فراهم کنیم که جامعه دانشگاهی در پیشرفت علم و فناوری اثربخش‌تر از گذشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مطالبات دانشجویان باید شنیده شود

محمدعلی زلفی گل در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت اخیر دانشگاه‌های کشور اظهار کرد: طبیعی است که شور و نشاط دانشجویی در عرصه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی ظهور و بروز داشته باشد. خوشبختانه همکاران دانشگاهی، دانشجویان و اساتید ما خودشان مسیر آموزش خود را پیش می‌گیرند، مطالبات دانشجویان باید شنیده شود؛ موظف هستیم در حد توان شرایطی را فراهم کنیم که جامعه دانشگاهی در پیشرفت علم و فناوری اثربخش‌تر از گذشته باشد.

وی درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها و همچنین دانشگاه صنعتی شریف، خاطرنشان کرد: کلاس‌ها حضوری است مگر در موارد خاصی که شرایط خوابگاهی خاصی وجود داشته باشد، در غیر این صورت کلاس‌ها مجازی نیست. کلاس‌های دانشگاه شریف هم حضوری است، اما برای ورودی‌های جدید با توجه به امکانات و شرایط خاص تاکنون مجازی بوده و خود شورا و هیات رئیسه دانشگاه شریف درباره نوع برگزاری این کلاس‌ها در آینده تصمیم‌گیری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار