بهادری جهرمی:

دشمن نتوانسته ‌ملت ایران را در صعود به قله‌های پیشرفت متوقف کند

مجددا به دانشگاه‌ها خواهم رفت؛ دولت صدای موافقان و معترضان را خواهد شنید/ توان و ظرفیت ایران برای پیشرفت بیشتر از وضعیت فعلی است

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت‌ «برداشت من این است که صعود در چهل سال قبل قابل قبول است اما با آنچه انتظار است فاصله زیادی داریم؛ صعود ما نسبت به قبل جهشی شده است اما نسبت به توان، امکان و ظرفیت کشور فاصله زیادی داریم».

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دشمن نتوانسته ‌ملت ایران را در صعود به قله‌های پیشرفت متوقف کند

علی بهادری جهرمی در نشستی با دانشجویان خواجه نصیر تحت عنوان «گفت‌و‌گوی بی‌واسطه با دولت»، اظهار کرد: امروز کشور در یک‌ تهاجم تمام عیار اقتصادی، رسانه‌ای، شناختی قرار گرفته است. وضعیت امروز کشور با شرایط ۵۰ سال گذشته بسیار متفاوت است. صعود ما در ۵۰ سال گذشته قابل قبول بوده اما با آن‌چه از این توانایی و استعداد انتظار می‌رود، فاصله دارد.

وی افزود: حدود ۳۰۰ سال به‌دلیل مدیریت داخلی و نظام پادشاهی عقب ماندیم و به‌دنبال آزادی و رشد کشور بودیم و انقلاب کردیم و این انقلاب بخشی از مشکل مدیریت کشور را حل کرد و تلاش شد نظام مردم‌سالاری را ایجاد کنیم و انتظار بود به صعود جهشی برسیم اما آیا آنچه انتظار می‌رفت، محقق شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: برداشت من این است که صعود در چهل سال اخیر قابل قبول است اما با آنچه انتظار است فاصله زیادی داریم. صعود ما نسبت به قبل جهشی شده است اما نسبت به توان و امکان و ظرفیت کشور فاصله زیادی داریم؛ در بخش سوءتدبیر در مدیریت و خطای در مدیریت که جای خود است اما بخشی به رقبای بیرونی مربوط می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه موتور پیشران کشور در موفقیت‌ها، جوانان نخبه ایرانی بودند، گفت: دشمن نتوانسته این ملت را در صعود به قله‌های پیشرفت متوقف کند.

وی درباره‌ قطعی اینترنت نیز گفت: کسب‌و‌کار من در اینترنت است و تلخی قطع اینترنت را درک می‌کنم.

وی ادامه داد: برای اینکه به جایگاه در‌خور شایسته ایرانی دست یابیم دو موضوع مطرح می‌شود نخست اینکه به‌درستی این منابع و نیروی انسانی را مدیریت کنیم و امکان شکوفا‌شدن استعداد و شرایط بروز آن را فراهم کنیم.

بهادری جهرمی درباره برخی از حاشیه‌های این نشست نیز گفت: سلیقه‌ها و روش‌ها متفاوت است گاهی مردم با یکدیگر گلاویز می‌شوند و امنیت سایر مردم زیر سوال می‌رود و یکی به دیگری توهین می‌کند. ضربه‌ای‌ وارد می‌کند. در جلسه امروز دو نگاه متفاوت حضور پیدا کردند و با یکدیگر تقابل کردند.

یکی از افراد حاضر در این نشست خطاب به سخنگوی دولت گفت که چرا مشخصا مطرح نمی‌کنید که چه کسانی شروع‌کننده بحث بودند؟‌ سخنگوی دولت خطاب به وی گفت: تصاویر به‌خوبی روشن است که شروع‌کننده این جدال چه گروهی بودند. مجدداً به دانشگاه‌ها خواهم رفت و صداهای همه گر‌وه‌ها حتی معترضان و موافقان را خواهم شنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار