قالیباف درگذشت آیت الله حکیم را تسلیت گفت

تهران (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله‌ حاج سید محمد سعید حکیم از مراجع بزرگ حوزه نجف را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف درگذشت آیت الله حکیم را تسلیت گفت

به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز تالم و تاثر از ارتحال عالم وارسته و مرجع ربانی آیت‌الله‌العظمی حاج سید محمدسعید حکیم (رضوان الله تعالی علیه) در پیامی نوشت: آن مرجع شریف در سراسر عمر عزتمند خویش هدایتگری روشن‌ضمیر در عرصه‌های دینی و سیاسی و مبارزی نستوه در عرصه‌های مبارزۀ حق علیه باطل بود که سال‌هایی از عمر شریف خود را صرف مبارزه با رژیم ستمگر بعث کرد و در این راه مشقت‌های فراوانی متحمل شد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: آن عالم وارسته عمر گران‌قدر خود را صرف نشر و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام و معارف و شعائر اهل بیت (علیهم‌السلام)، تحقیقات عالیۀ اسلامی، تربیت طلاب علوم دینی، و رسیدگی به امور مسلمین نمود و از این حیث میراث گران‌بهایی از خویش برای شیفتگان معرفت آل‌الله بر جای گذاشت.

قالیباف خاطرنشان کرد: اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه‌های علمیه علی‌الخصوص حوزه مبارکه نجف، مراجع عظام تقلید، علمای ارجمند و عموم شاگردان و علاقه‌مندان ایشان و همچنین بیت عالی‌قدر طباطبایی حکیم، فرزندان و سایر بستگان آن مرحوم تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن روحانی جلیل‌القدر رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت حق مسالت می‌کنم.

سید محمد سعید طباطبایی حکیم از مراجع بزرگ حوزه نجف و نوه مرجع بزرگ سید محسن حکیم و خواهرزاده شهید محمد باقر حکیم عصر جمعه دوازدهم شهریور در ۸۶ سالگی و بر اثر ایست قلبی در نجف اشرف درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار