سخنگوی القسام، پاسخ مشروع ایران به اسرائیل را تبریک گفت

تهران (پانا) - سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، پاسخ نظامی مشروع ایران به اهداف رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی القسام، پاسخ مشروع ایران به اسرائیل را تبریک گفت

به گزارش رسانه‌های فلسطین، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام همچنین با بیان این که پاسخ ایران سراسر جغرافیای فلسطین اشغالی را پوشش داد و یک ضربه قوی به رژیم جنایتکار اسرائیل وارد کرد.

وی تأکید کرد: رژیم اشغالگر جنایتکار گمان کرد که عربده کشی آن در منطقه و تجاوز آن علیه ملل منطقه، مجازاتی به دنبال نخواهد داشت.

ابوعبیده افزود: امروز، یک روز استثنائی در تاریخ جنگ با دشمن است که در آن آتش مبارزان امت اسلامی، آسمان فلسطین را درنوردید و تل آویو زیر ضربات مجاهدان یمن، لبنان، فلسطین و ایران قرار گرفت.

وی گفت: این دعوت از همه آزادگان امت اسلامی است برای اینکه در آزادسازی فلسطین سهمی داشته باشند.

پیش از این جنبش حماس و سخنگوی انصارالله یمن نیز با تمجید از پاسخ مشروع و به حق ایران علیه مراکز نظامی رژیم صهیونیستی این حمله را تبریک گفتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

اخطار داده می شود چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار