مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

سازمان دانش‌آموزی محل تجلی و ظهور استعدادهای دانش‌آموزان است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه سازمان دانش آموزی محل تجلی و ظهور استعدادهای دانش آموزان است، گف هدف سازمان دانش آموزی ایجاد فضایی مناسب برای ساخت حال خوب برای دانش‌آموزان است و با توجه به اینکه اسلام دین نشاط، شاداب و مثبت اندیش است، باید در سخنان خود از کلماتی با بار معنایی مثبت استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی محل تجلی و ظهور استعدادهای دانش‌آموزان است

سید جمال وزیری محبوب با اشاره به اینکه مبنای سازمان دانش‌آموزی باید در فضای کودکستان ها باشد عنوان کرد: نباید از سرمایه گذاری در این زمینه غافل ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: باید کارگاه های آموزشی گزارش نویسی، خبرنویسی و... برای دانش‌آموزان علاقه مند برگزار کنید تا دانش آموزان با استفاده از خلاقیت خود اخبار مدارس را به بهترین شکل اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اهداف و اولویت های سازمان خاطر نشان کرد: رئیس سازمان دانش آموزی باید از تمامی مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ۱۱ گانه بازدید نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در پایان با اشاره به ظرفیت جشنواره فیلم رشد عنوان کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای دانش آموزان و ارائه اثر در قالب فیلم کوتاه است.

خبرنگار : محمدیحیی شمس الدین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار